سعادت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احیای واحدهای تولیدی راکد مسیر افزایش صادرات را هموار می‌کند

استاندار آذربایجان غربی گفت: اگر ما واحدهای تولیدی راکد را مجددا راه اندازی کنیم، می‌توانیم تولیداتمان را به خارج از کشور صادر کنیم.

///////////
قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مسئولیت استانداران برای تحقق اهداف سیاست اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی وظایفی از طریق این ستاد برای تمامی وزارتخانه‌های ذیربط تعریف شد.

وی با بیان اینکه ما مسئول پیگیری و اجرای برش‌های استانی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هستیم یادآورشد: ما تنها به این موضوع اکتفا نکردیم و کلیه استانداران در سطح کشور برنامه‌هایی را برای اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بایستی ناظر بر برنامه ششم باشد، تهیه کردند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه ستادهای مردمی و استانی برای پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است متذکرشد: در ستادهای اقتصاد مقاومتی استان، صادرات غیرنفتی، اشتغال و توسعه بعنوان پیش راه‌های اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گرفت و زیرساخت‌های آن فراهم، موانع و مشکلات آن نیز شناسایی شد.

سعادت تأکید کرد: اگر ما واحدهای تولیدی راکد را مجددا راه اندازی کنیم، می‌توانیم تولیداتمان را به خارج از کشور صادر کنیم.

وی در پایان استفاده از سرمایه گذاری اقتصادی را لازم دانست و گفت: استفاده از تکنولوژی هم می‌تواند هر یک از استان‌ها را با توجه به توانمندی‌هایشان برای تحقق اقتصاد مقاومتی یاری کند. 

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار