محمد بنا و رسول خادم مهمان‌های ویژه «پسرانی با گوش‌های شکسته»

محمد بنا و رسول خادم دوشنبه در سینما فرهنگ در کنار سایر تماشاگران به تماشای فیلم «پسرانی با گوش‌های شکسته» به کارگردانی نیما شایقی بروند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد بنا و رسول خادم به همراه سایر اهالی کشتی تصمیم گرفتند فردا دوشنبه ساعت پنج، در سینما فرهنگ در کنار سایر تماشاگران به تماشای فیلم «پسرانی با گوش‌های شکسته» به کارگردانی نیما شایقی بروند. این مستند 70 دقیقه ای که تهیه کنندگی آن را سیامک شایقی برعهده داشته، روایت کننده بلوغ نوجوانان کشتی‌گیری است که قهرمانی المپیک را آرزو دارند ولی آنچه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند نه تنها قهرمانی بلکه واقعیات و مصائب زندگی خودشان است. این مستند که اولین مستند در مورد رشته کشتی به شمار می رود تاکنون مورد توجه اهالی این رشته قرار گرفته است، چرا که آنها بر این باورند این مستند توانسته نگاه درستی به زندگی نوجوانان کشتی داشته باشد.

عوامل این فیلم عبارتند از: نیما شایقی «کارگردان»، سیامک شایقی «تهیه‌کننده»، ایمان توکلی «دستیار کارگردان و برنامه ریز»، هوشان دلنوازی «مدیر تولید»، گلریز کلاهی، دیوید الموتی، نیما شایقی «تهیه‌کنندگان همکار»، فریدون آو، ایرج شیروانی، دامنیک یانگ «مشاوران تهیه»، ایرج حقیقی‌پور، راجر ایتان «مدیر تصویربرداری»، آرتو سلمی «تدوین»، کایرون مگوایر «موسیقی»، میشا اسلامیه، جیمز مرگان، علی ابوالصدق، استیفن باند، حسین ابوالصدق «صدا» و ملکوم الیسون «اصلاح رنگ و نور و نگار حسینی «مشاور رسانه» .

این فیلم علاوه بر شرکت در بخش مستند جشنواره فیلم فجر، در جشنواره‌های متعددی شرکت کرد و توانست عناوین مختلفی را از آن خود کند که مهمترین آنها عبارتند از: حضور در بخش مسابقه جشنواره‌های بین‌المللی تاییده شده اسکار نظیر مستند آمریکا، بیگ اسکای و ویژن دو ریل سوئیس. این فیلم در جشنواره‌های دیگری نظیر بارسلون و کولورادو هم حضور داشت و مورد تقدیر قرار گرفت.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.