عربستان، حج نمایشی و بدون استکبار ستیزی می‌خواهد

امام جمعه صالح آباد تربت جام گفت: عربستان، حج نمایشی و بدون استکبارستیزی می‌خواهد و مبادا مسئولان در اجرا کردن اسلام ناب محمدی سستی ورزند.

حجت الاسلام محمد بختیاری امام جمعه صالح آباد تربت جام در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد با اشاره به این که اگر مناسک حج به درستی انجام شود، باعث وحدت و اتحاد مسلمانان، رفع اختلافات و دشمنی‌ها میان آنان خواهد شد افزود: مسئولان عربستان سعودی، حج نمایشی و بدون استکبارستیزی می‌خواهد.

وی با ابراز تأسف از بی تدبیری مسئولان برگزاری حج و تلاش مذبوحانه آنان در نشر تفکرات وهابی که منجر حوادث مرگبار حج سال گذشته شد، گفت: این نوع حج مد نظر اربابان عربستان، یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی است که هر روز دشمنی آنان آشکار تر می شود.

امام جمعه صالح آباد تربت جام با بیان این که مبادا مسئولان در اجرا کردن اسلام ناب محمدی سستی ورزند خاطرنشان کرد: به فرموده امام راحل مسائل اقتصادی و مادی نباید مسئولان را از خدمت به مردم و پیشرفت و تعالی کشور منحرف کند.

حجت الاسلام بختیاری با اشاره به سفارش‌های موکد امام راحل به ساده زیستی مسئولان عنوان کرد: مسئولان خود را به ساده زیستی عادت دهند چرا که بیشتر مردان بزرگی که برای ملت‌های جهان خدمات ارزشمندی انجام داده‌اند ساده زیست بوده اند.

وی یادآور شد: متاسفانه مشاهده می‌شود برخی مسئولان دارای فرزندانی ناباب و خطاکار هستند که مردم انتظار دارند با این نوع فرزندان مقابله جدی شود.

حجت الاسلام بختیاری خطاب به مسئولان تأکید کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا قصد ” نفوذ ” در مراکز حساس تصمیم گیری و تصمیم سازی مسئولان دولتی را دارند و با "جنگ نرم” به دنبال تضعیف باورهای دینی، روحیه انقلابی، مسائل اخلاقی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه اسلامی ایرانی هستند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار