مشاور احمدی‌نژاد جزییات پرونده روزنامه ایران را تشریح کرد

دومین جلسه دادگاه پرونده حمله به روزنامه ایران امروز برگزار شد و جوانفکر مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد معتقد است با حکم برائت دادگاه، این پرونده بسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محاکمه علی‌اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور پیشین در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت پایان یافت و تا هفته آینده رأی دادگاه درباره اتهام وی صادر می‌شود.

جوانفکر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره جلسه امروز اظهار داشت: دومین جلسه دادگاه حدود یک ساعت به طول کشید که در این فاصله بنده، وکیل و سه نفر دیگری که در زمره متهم بودیم، به دفاع از خویش پرداختیم.

وی با بیان اینکه تمرد از دستور قاضی و ماموران قضایی در رابطه با قضیه روزنامه ایران اتهام علیه ما است، خاطرنشان کرد: در جلسه قبلی که دی ماه سال گذشته برگزار شد، ادله خودمان را مبنی بر وارد نبودن اتهامات را به دادگاه ارائه کردیم و رئیس دادگاه نیز به این نتیجه رسید که شبهات و سوالاتی در رابطه با این پرونده وجود دارد که باید برطرف شود، لذا قاضی پرونده دوازده سوال را مطرح و برای بازپرسی شعبه چهار دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال کرد و منتظر ماند تا در این فاصله به این سوالات پاسخ داده شود.

مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد افزود: پاسخ‌ این سوالات و شبهات در فروردین ماه به دست قاضی رسید و ایشان هم امروز را به عنوان جلسه ادامه رسیدگی به پرونده در نظر گرفت که بنده به اتفاق وکیل و سه نفر از همکارانم در دادگاه حضور پیدا کردیم، در آنجا به همه مواردی که از طرف بازپرسی مطرح شده بود پاسخ مستدل و قانع کننده به زعم خودمان دادیم و اکنون هم منتظریم تا دادگاه محترم حکم خود را صادر کند.

جوانفکر با بیان اینکه به باور ما دادگاه حکم برائت خواهد داد و این پرونده بسته خواهد شد، گفت: زمان صدور حکم بستگی به تشخیص قاضی دارد، اما به نظر می‌رسد که مدت زیادی طول نکشد و تا هفته آینده صادر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار