داستان تمام نشدنی درگیری کی روش با هراتیان؛

هراتیان :ما سرباز تاج هستیم

ریس مرکز پزشکی ایران گفت: در خصوص حاشیه های ایفمارک شخص تاج پیگیر موضو عات هستند و ما نیز بعنوان سربازان رییس فدراسیون راه خودمان را ادامه می دهیم.

هراتیان :ما سرباز تاج هستیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانداستان  مخالفت کارلوس کی روش با مرکز پزشکی منتخب فیفا در ایران تمام نشدنی است، پس ازاین که مسولان فدارسیون فوتبال با استعفای کی روش مخالفت کردند و این مربی موفق و همیشه ناراضی، مجبور به ادامه همکاری یا تیم ملی شد حال دور تازه ای از حملات این مربی به ایفمارک آغاز شده است.

کارلوس که با حضور در ایفمارک  و درگیری با کارکنان این مرکز پزشکی و فیلم برداری از بیماران بار دیگر سروصدا پا کردبود در آخرین نشست خبری خود با تقلبی خواندن ریاست زهره هراتیان بر ایفمارک و همچنین با زیر سوال بردن حکم صادر شده توسط علی کفاشیان ریس گذشته، بار دیگر آتش اختلافات را شلعه ور تر از گذشته کرد.

کی روش اعلام کرد که مجوز  این مرکز با پیشنهاد او به فیفا برای ایران صادر شده است و اداره و اختیارات آن باید بطور کامل در اختیار خودش قرار گیرد این درحالی است که مسولان این مرکز آنرا برای استفاده تمام ورزشکاران اختصاص داده است.

*** مجوز  فیفا برای ایفمارک منشتر شد

شنیده شده مسولان ایفمارک پس از انتشار سند مجوز فیفا  از سرمربی تیم ملی به کمیته انظباطی بخاطر این حاشیه سازی ها شکایت کرده است و از مراجع انظباطی فدارسیون درخواست پایان دادن به این موضوع را مطرح کرده است.

در همین خصوص زهره هراتیان ,ریس ایفمارک ایران در  گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص شایعه شکایت از کی روش  گفت: در خصوص این موارد شخص تاج پیگیر موضوعات هستند و ما نیز بعنوان سربازان تاج کار خودمان را ادامه می دهیم .

وی در ادامه افزود :ایفمارک قوی و با پشتوانه علمی بالا به کار خودش ادامه خواهد داد وقطعا دغدغه ریس فدارسیون هم همین است به همین جهت سعی می کنیم با مشارکت هم مجوز تنها مرکز پزشکی منتخب فیفا در آسیای میانه را حفظ کنیم، هدف همه ما کمک به تیم ملی خواهد بود، کار ما پزشکی و مجزا از کار مربیگری است.

هراتیان همچنین دباره اظهارات کی روش در خصوص ریاست ایفمارک هم  خاطر نشان کرد :در این خصوص هیچ اظهار نظری نمی کنم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.