«آنها» و آخرین مراحل فنی

جدیدترین فیلم احسان سلطانیان در آخرین مراحل فنی جهت رسیدن به نسخه نمایش به سر می برد.

فروزان جنیران تهیه‌کننده سینما و یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «آنها» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت «آنها» گفت: تقریبا در روزهای پایانی به سر می‌بریم و منتظریم صداگذاری آن تمام شود.

وی از موضوع «آنها» چنین گفت: این فیلم جامعه زنانه ایرانی را نشان می‌دهد و دارای سه اپیزود است که هر کدام به نوعی یک مشکلی را دنبال می‌کند و خانم‌های حاضر در هر اپیزود در سنین مختلفی قرار دارند. خانمی که به تازگی ازدواج کرده، خانمی حدود چهل ساله که ازدواج کرده اما بچه ندارد و خانمی که دختر دبیرستانی دارد.

وی افزود: شبنم مقدمی در اپیزود یک، سمیرا حسن پور در دومین اپیزود دوم و هدی زین العابدین در سومین اپیزود نقش آفرینی می کنند.

وی در مورد زمان پخش و رضایت از کیفیت این اثر اظهار داشت: زمان پخش آن هنوز مشخص نیست و از لحاظ کیفیت نسبت به اینکه احسان سلطانیان کارگردان کار اولی است، راضی کننده است.

این تهیه کننده در مورد کیفیت فیلمنامه «آنها» اضافه کرد: حدود شش ماه روی فیلمنامه کار کردیم. در این مدت فیلمنامه چهار بار بازنویسی شد؛ به نحوی که دیالوگ به دیالوگ بررسی می‌شد.

وی از بازیگران مرد و برخی عوامل فیلم گفت: سعید داخ، سیامک اطلسی، جلال فاطمی، امیر حسین آرمان از بازیگران فیلم هستند و کاوه ایمانی بخش تدوین و سید محمود موسوی نژاد صداگذاری آن را انجام می دهد.

جنیران در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص پیش بینی از استقبال مخاطب از «آنها» خاطر نشان کرد: ما در این فیلم زندگی سه گروه را نشان می‌دهیم. به این جهت می تواند برای مخاطب جذاب باشد و طیف‌های مختلف سنی را به سمت خود بکشاند. البته آنقدر زن محور نیست که آقایان دیده نشوند. به این جهت می توان گفت مرد گریز هم نیست.

گفتنی است؛ «آنها» اولین تجربه بلند احسان سلطانیان است که تهیه‌کنندگی آن را به طور مشترک داریوش بابائیان و فروزان جنیران انجام می دهند.  



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار