کارگردان انیمیشن «تهران 1500» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دغدغه من سفارش است/ فیلم خوب، فروش خوبی هم دارد

دوست دارم یک فیلم خوب بسازم و به هیچ وجه به فروش فکر نمی کنم اما معتقدم وقتی فیلم خوب باشد، فروش مناسبی هم خواهد داشت.

دغدغه من سفارش است/ فیلم خوب، فروش خوبی هم داردبهرام عظیمی کارگردان انیمیشن در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص لزوم وجود جشنواره‌ای مختص انیمیشن گفت: به نظرم در کشور ما جای خالی یک جشنواره انیمیشن احساس نمی‌شود؛ چون بیش از بیست سال است که یکی از معتبرترین جشنواره های دنیا به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی در خصوص استفاده از شخصیت‌های محوری مثل «سیا ساکتی» در فیلم‌های انیمیشن سینمایی بیان کرد: اگر فیلم شخصیت جالبی داشته و فیلم خوبی باشد و مردم هم خوششان بیاید، می توان ادامه داد و حتی یک شخصیت انیمیشن را به قهرمان ملی تبدیل کرد و در کنارش کیف و کفش و تیشرت و .. آن را ساخت.

کارگردان «تهران 1500» که تاکنون بیشتر به تولید انیمیشن های طنز پرداخته است، در مورد دلیل این کار این گونه عنوان کرد: در کل کار من ساخت کمدی است و به جز دو یا سه مورد همه انیمیشن هایی که تاکنون تولید کردم، کمدی بوده است و اگر بخواهم اثر بعدی ام را بسازم بدون شک کمدی خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص دغدغه فروش در فیلم های انیمیشن اظهار داشت: دوست دارم یک فیلم خوب بسازم و به هیچ وجه به فروش فکر نمی کنم اما  معتقدم وقتی فیلم خوب باشد، فروش مناسبی هم خواهد داشت.

عظیمی در بخش پایانی صحبت هایش درباره ساخت فیلم های انیمیشن برای کودکان گفت: دغدغه من سفارش است و در حال حاضر برای انیمیشن کودکان پیشنهاد ندارم اما اگر سفارش داشته باشم، این کار را انجام خواهم داد. 



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.