توسعه کیفی مدارس فرزانگان در دستور کار آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش تهران از توجه به توسعه کیفی مدارس فرزانگان خبر داد.

اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش تهران در گفت و گو با خبرنگارحوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در خصوص وضعیت مدارس فرزانگان در تهران گفت: توسعه کیفی مدارس فرزانگان در دستور کارقرار دارد علاوه بر توسعه کیفی، گسترش فضا و فعالیت های پژوهشی نیز از دیگر اقدامات قابل توجه برای این مدارس است.

وی با اشاره به دو اقدام عملی قابل توجه درمدارس فرزانگان ادامه داد: علاوه بر دانش آموزان دوره اول ، 100 دانش آموز از سایر دبیرستان ها گزینش می‌شود و براساس آزمون ورودی در مدرسه فرزانگان پذیرفته می شوند.

چهاربند افزود: اقدام دیگر توسعه کمی و کیفی مدرسه فرزانگان یک و ادغام آن با فرزانگان منطقه شش بود تا تمرکز بر فعالیت ها ی مدرسه ساماندهی شده انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران عنوان کرد:هیچ گونه تصمیمی مبنی بر انحلال مدرسه فرزانگان یک وجود ندارد و حتی چشم انداز فرزانگان 1400 را در دستور کار قرار دادیم تا با ایجاد مجتمع فرهنگی-پژوهشی فرزانگان در ارائه خدمات آموزشی با کیفیت تر پیشگام باشیم.

چهاربند بیان کرد:برای ایجاد مجتمع فرهنگی-پژوهشی اکنون تملک زمین به ارزش 41.5 میلیارد تومان انجام شده و زمین مورد نظر 8000 متر با زیر بنایی به اندازه 1600 متر مربع است.

وی افزود:علاوه بر توسعه تجهیزات اقداماتی متناسب با تحولات علوم و فناوری جدید نیز مورد توجه است و سازماندهی امور باید با توجه به نیازها صورت گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش تهران اعلام کرد:به طور قطع مدرسه فرزانگان فعالیت خود ادامه می دهد و انتشار هر گونه خبری مبنی بر منحل شدن آن کذب است.

گفتنی است چندی پیش با انتشار اخبار کذبی در فضای مجازی اعلام شده بود فرزانگان یک که قدیمی ترین مدرسه فرزانگان در تهران به شمار می رود منحل شده و این خبر موجی از اعتراضات را برای برخی خانواده ها ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار