نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد

طرقبه و شاندیز نباید کانون فسق و فجورها در شهر شود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: از هیاهو و جنگ روانی عده ای بی بند و بار نترسید، طرقبه و شاندیز نباید کانون فسق و فجورها در شهر شود، با این عنوان که آنجا مشهد نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با ائمه جمعه و مسوولان شهرستان طرقبه - شاندیز افزود: فسادهایی که در طرقبه و شاندیز روی داد باعث می شود خلاف این هدف تحقق یابد.
وی همچنین بر جدیت مسئولان در برخورد با بی بند و باری تاکید کرد.
امام جمعه مشهد اظهار داشت: در قبال عملکرد، جایگاه و سمتی که داریم مسوول هستیم لذا باید زمینه بی بند و باری و فحشاء در این مکان از بین برود
.
وی افزود: ممکن است افرادی به هر شیوه ای بر ادامه مسیر اشتباه خود اصرار داشته باشند اما شما به عنوان مسئول این نظام نباید ابزار آنها شوید.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: حفظ طرقبه و شاندیز در این راستا دشوار است به ویژه با ساخت و سازهایی که در ارتفاعات آن صورت می گیرد حفظ فیزیکی این مکان درکنار حفظ شانیت و مسائل اجتماعی آن بسیار اهمیت می یابد زیرا این منطقه پیشانی مشهد شده است.
شهرستان طرقبه شاندیز در غرب و شمال غرب مشهد با مساحت 1100 کیلومتر مربع 51 هزار نفر جمعیت دارد. 31 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن بخشهای شاندیز و طرقبه و دهستانهایی همچون ابرده، جاغرق، زشک و کنگ هستند.
برخی روستاهای این منطقه همچون کنگ و ازغد به دلیل ویژگی معماری سنتی و تاریخی از مراکز مهم دیدنی و جذاب محسوب می شوند.
طرقبه و شاندیز نزدیکترین قطب گردشگری به مشهد و منطقه تفرجگاهی برخوردار از جاذبه های طبیعی کوهستانی، چشم اندازهای سرسبز، رودخانه و هوای مطبوع می باشد لذا تنها تنفسگاه و تفرجگاه مشهد محسوب می شود.
انتهای پیام //


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.