ارومیه؛

رئیس‌جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی ارومیه شد/ اعلام برنامه های گسترده برای توسعه آذربایجان غربی

رئیس‌جمهور لحظاتی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی ارومیه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش به‌منظور انجام سفری 2 روزه با استقبال حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در ‌آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان‌غربی، اعضای شورای تأمین و اداری استان و جمعی از مقامات کشوری و لشکری وارد فرودگاه بین‌المللی ارومیه شد.

رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برنامه‌های بیست‌و هشتمین سفر استانی و تاکید براینکه امیدوارم سفر دولت به آذربایجان‌غربی سبب توسعه در استان شود، گفت: در جریان این سفر طرح‌ها و برنامه‌های گسترده‌ای برای توسعه آذربایجان‌غربی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: طرح‌ها و برنامه‌های دولت برای پیشرفت و آبادانی استان در جلسه هیئت وزیران در نظر گرفته شده و به اطلاع مردم خواهد رسید.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: همچنین نقطه‌نظرات نخبگان، فرهیختگان و مسئولان را می‌شنویم؛ انشاء‌الله این سفر مایه خیر و برکت برای استان و مردم آن خواهد شد.
 
رئیس‌جمهور قرار است تا دقایقی دیگر پس از آئین استقبال مردمی، در ورزشگاه تختی ارومیه حضور یافته و در اجتماع مردم آذربایجان‌غربی به ایراد سخنرانی بپردازد.
 
رئیس‌جمهور ساعت 16 امروز با علماء، ایثارگران و برگزیدگان آذربایجان‌غربی دیدار کرده و سپس در جلسه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان شرکت می‌کند؛ همچنین جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌غربی با حضور مسئولان کشوری و استانی امشب برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام روحانی فردا در دومین روز از بیست‌ و هشتمین سفر استانی پس از دیدار عمومی با مردم مهاباد، مجتمع پتروشیمی این شهر را افتتاح می‌کند و پس از بازگشت به ارومیه در نشست خبری با خبرنگاران استانی شرکت می‌کند.
 
در سفر استانی رئیس‌جمهور به استان آذربایجان‌غربی، جمعی از معاونان رئیس‌جمهور و وزرای دولت به‌عنوان نمایندگان رئیس‌جمهور در شهرستان‌های این استان حضور می‌یابند و در جریان مشکلات و مطالبات مردم قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.