یاسوج؛

ایجاد 475 فرصت شغلی برای مددجویان کهگیلویه

مدیر کمیته امداد کهگیلویه گفت: سال گذشته 475 فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی ایجاد شد.

 
 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ امرالله فروزنده اظهار داشت: سال گذشته 475 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان ایجاد شد.
 
مدیر کمیته امداد کهگیلویه این فرصت‌های شغلی را با اعطای تسهیلات بانکی و منابع داخلی این نهاد عنوان و تصریح کرد: اشتغالزایی این مددجویان با اجرای طرح‌هایی در سرفصل‌های کشاورزی،دامپروری،صنفی و خدمات بوده است.
 
فروزنده با بیان این‌که توانمندسازی و اشتغال خانواده‌های زیرپوشش از رئوس برنامه‌های کمیته امداد است افزود: تسهیلات اشتغالزایی،کارانگیزی و توان‌افزایی به مددجویان پرداخت می‌شود.
 
وی تصریح کرد: سال گذشته 39 طرح کارانگیزی با اعطای وام 20 میلیون ریالی به مددجویان متقاضی اجرا شد.
 
فروزنده وام توان‌افزایی را از 20 تا 50 میلیون ریال دانست و گفت: 110 فقره وام توان‌افزایی طی سال 94 به مددجویان پرداخت شد.
 
این مسؤول افزود: 326 فقره وام خوداشتغالی با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد ریال در سرفصل‌های مختلف از دیگر خدمات کمیته امداد بود که سال گذشته زمینه اشتغال مددجویان را ایجاد کرد.
 
فروزنده سیاست کمیته امداد را به سمت اشتغال و خوداتکایی خانواده‌ها دانست و با بیان اینکه این نهاد از تمام ظرفیت‌های موجود جهت استقلال مددجویان استفاده می‌کند افزود: در همین راستا دوره‌های آموزشی در رشته‌های خیاطی،کامپیوتر،کشت گیاهان دارویی،پرورش مرغ محلی و..برگزار و بستر مناسبی جهت اشتغال مددجویان فراهم می‌کند.
 
مدیر کمیته امداد کهگیلویه اجرای طرح‌های اشتغالزایی این نهاد حمایتی را پایدار خواند و گفت: این طرح‌ها قبل،حین و تا پنج سال بعد از اجرا به صورت مستمر توسط کارشناسان بازرسی می‌شوند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.