همگام با عملیات آزادسازی فلوجه؛

آزادسازی چند منطقه از چنگ تروریست‌ها/ به اهتزاز درامدن پرچم عراق برفراز صقلاویه+ فیلم

خبرگزاری فرانسه از ورود نیروهای عراقی به شهر فلوجه خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه به نقل از مسئولان نظامی عراق از ورود نیروهای این کشور به داخل شهر فلوجه، پایگاه تروریست های داعش خبر داده است.

پیشتر رسانه ها از آمادگی نیروهای عراقی برای آغاز عملیات بازپس گیری فلوجه خبر داده بودند. 

از سوی دیگر، شبکه تلویزیونی الحدث گزارش داد: فرمانده پلیس فدرال عراق اعلام کرد پل ارتباطی میان منطقه صقلاویه و شمال شهر فلوجه در استان انبار به کنترل نیروهای مشترک عراقی [ نیروهای ارتش و پلیس] در آمد.

شبکه تلویزیونی العالم نیز اعلام کرد نیروهای بسیج مردمی و تیپ 14 ارتش عراق، روستای شیحه را در شمال فلوجه واقع در استان انبار  آزاد کردند.

شبکه المیادین نیز اعلام کرد: داعش چند خودروی بمبگذاری شده در مسیر نیروهای عراقی که در حال پیشروی به طرف شهر فلوجه در استان انبار هستند، منفجر کرد.

سرتیپ یحیی زبیدی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق، در بغداد اعلام کرد نیروهای عراقی کنترل مرکز پلیس نعیمیه نزدیک فلوجه را در دست گرفتند.

وی افزود: عملیات یورش به مرکز شهر فلوجه در نخستین ساعات خود قرار دارد. ابتکار عمل در نبرد فلوجه در دست نیروهای عراقی است.

پرچم عراق بر فراز ساختمان پلیس صقلاویه نزدیک شهر فلوجه واقع در استان انبار به اهتزار درآمد و نیروهای بسیج مردمی 500 شهروند غیرنظامی را از این شهر  انتقال داده‌اند.


برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید
در حال تکمیل...  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار