درخشان: مطالبات مربی خارجی را با یک دسته گل تقدیم می کنند

سرمربی سابق پرسپولیس گفت:مسئولان مطالبات مربیان خارجی را در سینی تزئین شده با یک دسته گل تقدیم می کنند.

درخشان: مطالبات مربی خارجی را با یک دسته گل تقدیم می کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید درخشان که برای پیگیری مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شده بود در این باره به خبرنگار ما گفت: من با مسئولین پرسپولیس توافق کردم که پس از جدایی مطالباتم را دریافت کنم اما حدود یک سال است که مسئولان به قول خود عمل نکردند.

وی ادامه داد: آنها برای پرداخت مطالبات امروز و فردا می کنند. من برای پرسپولیس زحمت کشیدم و این تیم را با صدرنشینی در لیگ قهرمانان آسیا تحویل برانکو دادم. مهم نیست که هر روز به که به کمیته انضباطی بیایم اما مسئله این است که مسئولان بین مربی خارجی و داخلی فرق می گذارند.

درخشان تصریح کرد: اگر مربی خارجی پیگیر مطالباتش شود در کمترین زمان ممکن پول را آماده می کنند و در یک پیش دستی همراه با گل تقدیم مربی می کنند اما برای مربی ایرانی ارزشی قائل نیستند.از مسئولان کمیته انضباطی می خواهم که به طور جدی پیگیر مطالباتم از باشگاه پرسپولیس باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من بلد نیستم به فیفا شکایت کنم و بهتر است خود مسئولین در این باره تصمیم گیری کنند.به هر حال پرسپولیسی هستم و 20 سال برای این تیم زحمت کشیدم و نباید برای گرفتن حق و حقوقم دوندگی کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
نمی دونم شما چی از این فوتبال می خواهی؟
گفتی پرسپولیس را به من بدید که این کارو کردن و............
بازیکن های خوب رو انداختی بیرون از جمله نیلسون و ....
بازیکن هایی اوردی از جمله تادو و گابریل و حاتمی و ..... که پرسپولیس را نابود کردن
دیروز خبردار شدیم بازیکن های خارجی شما همون تادو و گابریل از پرسپولیس شکایت کردن که والا خود شما تادو 10 رو دقیقه بازیش ندادی .
بعد امروز اومدی مگید پول من را بدهید.
آخرین اخبار