وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ارومیه سفر کرد

"محمود واعظی" همزمان با سفر به اروميه در شوراي اداري شهرستان شوط حضور يافت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به ارومیه سفر کرد به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، همزمان با سفر رياست جمهوري به استان آذربايجان غربي، واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به شهرستان شوط واقع در شهر اروميه سفر كرد و پس از گرامي داشتن ياد شهدا در گلزار شهدا، در جلسه شوراي اداري شهرستان شوط حضور يافت.

وي در اين جلسه كه با استقبال مسئولين اين شهرستان همراه بود با اشاره به سياست هاي دولت بيان كرد: الويت ما در دولت از بين بردن شكاف اقتصادي است و به همين دليل نگاه ويژه اي به مناطق محروم داريم.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات ضمن بيان اينكه با برداشته شدن تحريم ها فضاي جديدي در داخل و خارج كشور ايجاد شده است افزود: در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل هستيم و دولت نيز امسال را به عنوان سال رونق اقتصادي نامگذاري كرده است.

وي ضمن تشكر و قدرداني از استقبال پرشور مردم شهرستان شوط گفت: با حضور در اين شهر شاهد زنده بودن آن توسط فعاليت مردم هستيم، كه همين نيروي انساني پيشرفت هاي بيشتر را براي اين مردم رقم خواهد زد.

 واعظي در پايان اين جلسه خاطرنشان كرد: در تلاشيم تا خواسته هاي مردم اين شهر را برآورده كنيم تا در كنار آن موجبات توسعه اين شهر را فراهم كنيم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار