آیفون7 با ضخامت بیشتر به بازار می آید

بر اساس تصویر جدید منتشر شده از طرح آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مشخص شده که این دو مدل جدید ضخامت بیشتری نسبت به آیفون 6s و 6s پلاس خواهند داشت.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمودارهای جدیدی از پرچمداران نسل آینده اپل یعنی آیفون 7 و 7 پلاس منتشر شده است که نشان می‌دهد ضخامت آنها نسبت به نسل پیشین خود اندکی بیشتر شده است.

ضخامت آیفون 6s تقریبا 7.1 میلیمتر بود که در آیفون 7 این عدد به 7.2 افزایش پیدا کرده است. ضخامت آیفون 7 پلاس نیز با 0.1 میلیمتر افزایش به 7.3 میلیمتر رسیده است.


آیفون7 با ضخامت بیشتر به بازار می آید


طول و عرض آیفون 6s و آیفون 7 با یکدیگر یکسان و به ترتیب برابر با 138.3 و 67.1 میلیمتر است و آیفون 6s پلاس و آیفون 7 پلاس نیز به همین ترتیب دارای 158.2 میلیمتر طول و 77.9 میلیمتر عرض هستند.


آیفون7 با ضخامت بیشتر به بازار می آید


همانند نسل‌های قبلی تنها تفاوتی که پرچمدار امسال با نسل گذشته خود دارد، ضخامتی که در هر دو مدل 0.1 میلیمتر افزایش داشته است. طرفداران آیفون امیدوارند دلیل این افزایش ضخامت ظرفیت بیشتر باتری باشد. 


آیفون7 با ضخامت بیشتر به بازار می آید


از دیگر تغییرات می توان به دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس اشاره کرد این در حالی است که آیفون 7 تنها یک دوربین در پشت دارد.هم چنین ایفون 7 پلاس مجهز به پورت  Smart Connector میباشد و با کمک این پورت میتوان از کیبورد هوشمند در آیپد پرو بهره مند شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.