با حضور فرمانده ناجا؛

رونمایی از پلاک وسائل نقلیه نیروهای مسلح در 4 رنگ

رئیس پلیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از اختصاص پلاک برای وسایل نقلیه نیروهای مسلح در4 رنگ از امروز خبرداد.

رونمایی از پلاک وسائل نقلیه نیروهای مسلح در 4 رنگبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ روحی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در حاشیه رونمایی از پلاک وسایل نقیله نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال 94 بعداز جلسات متعدد طراحی پلاک وسایل نقلیه نیروهای مسلح انجام و در اسفند ماه آیین نامه آن توسط ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد.

رئیس شماره‌گذاری راهور ناجا تصریح کرد: پلاک وسایل نقلیه نیروهای مسلح با هدف یکسان‌ سازی پلاک، ارتقای کیفی و ایمنی، کاهش جعل و بررسی و گزارش‌گیری تخلفات احتمالی کاربران آن در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ روحی به اندازه پلاک این دسته از خودروها اشاره و بیان داشت: اندازه پلاک 11 در 52 سانتیمتر است و ضریب ایمنی و امنیتی آن نسبت به سایر پلاک‌ها افزایش یافته است.

وی در خصوص رنگ و حروفی که در این پلاک‌ها مورد استفاده قرار گرفته است، مطرح کرد: پلاک با زمینه آبی-فیروزه‌ای و با حرف (ف) مختص خودروهای ستاد کل نیروهای مسلح، پلاک و زمینه خاکی و حرف (ش) مختص خودروهای ارتش، پلاک با زمینه سبز و حرف (ث) مختص خودروهای سپاه پاسداران و پلاک با زمینه آبی فیروزه‌ای (ز) مخصوص خودروهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا بیان کرد: پلاک خودروهای ناجا از مهرماه 91 افتتاح و اجرایی شده و پلاک با زمینه سبز رنگ و حرف (پ) است.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ،سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و همچنین جمعی دیگر از فرماندهان ارشد ناجا و پلیس راهور برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار