اهواز؛

تجلیل از تیم فوتسال و دو ومیدانی دانش آموزان خوزستانی قهرمان کشور

تیم فوتسال و دو ومیدانی دانش آموزان خوزستانی قهرمان کشور تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، این مراسم با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان و همکاران معاونت تربیت بدنی و سلامت در این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان در این مراسم گفت: توجه به ورزش و ابعاد جسمی و روحی دانش آموزان  از برنامه ها و اولویت های این اداره کل بوده و دانش آموزانی که به ورزش توجه می کنند یقینا" در تحصیل وکسب علم ودانش هم موفق ترند.

محمد تقی زاده ، ضمن تشکر از زحمات مربیان و دانش آموزان اظهار کرد: خوزستان در علم ، فرهنگ و ورزش از پیشینه تاریخی قوی برخوردار است و روزگاری 10نفر از اعضای تیم ملی فوتبال از خوزستان بودند، امیداست با تلاش همکاران ، مسئولان و دانش آموزان شاهد پیشرفت وحضور بیشتر دانش آموزان خوزستانی در عرصه های ملی ، جهانی و بین المللی باشیم.

گفتنی است مسابقات فوتسال دانش آموزی پسر قهرمانی کشور در تابستان 94 به میزبانی استان خراسان رضوی مشهد مقدس  با حضور 27 تیم از سراسر کشور در هشت گروه برگزار شد که تیم فوتسال پسران متوسطه اول استان خوزستان با صعود از گروه خود و با بازی های زیبا  تا مرحله ردبندی بالا آمد و در این مرحله با تیم  استان فارس روبرو شد و این تیم را با نتیجه 3 بر صفر پشت سر گذاشت و مقام سوم این دوره از مسابقات را به دست آورد.

همچنین مسابقات دو و میدانی دانش آموزی پسر قهرمانی کشور در تابستان 94 به میزبانی استان خراسان رضوی در مشهد مقدس با حضور 30 تیم از سراسر کشور برگزار شد و تیم استان خوزستان با کسب امتیاز 56 حائز مقام سوم شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.