بسته اینستاگردی(229)؛

دلتنگی عروسک گردان فامیل دور/درخواست الهام حمیدی از دختران/هدیه ویژه فوتبالیست جوان برای شهدا دفاع مقدس/سلفی سعید معروف با محمد موسوی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


واعظی در پست اینستاگرامی خود نوشت: امروز به همراه دکتر روحانی رئیس محترم جمهور به آذربایجان غربی سفر کردم و الان با هلیکوپتر با وزیر محترم آموزش و پرورش عازم شهر شوط و ماکو هستم.


محمد لقمانیان عروسک گردان فامیل دور و بچه فامیل هم با انتشار این پست  نشان داد دلتنگه این شخصیت های دوست داشتنی هست.

وی در پست خود نوشت: اصلا خوشایند نیست،به دوتا آدم جون بدی، اونا هم به تو جون بدن! اونوقت یکسال حتی بیشتر،ازشون دوووور باشی!!!


امیرحسین رستمی تصویری از پشت صحنه سریال دودکش 2 منتشر کرد. 


پرویز پرستویی در پست خود نوشت: وقتی که نشستم تا مطالعه کنم، نیمکت پارک خالی بود. در زیر شاخه‌های طویل و پیچیده‌ی درخت بید کهنسال، دلسردی از زندگی دلیل خوبی برای اخم کردنم شده بود، چون دنیا می‌خواست مرا درهم بکوبد. پسر کوچکی با نفس بریده به من نزدیک شد. درست مقابلم ایستاد و با هیجان بسیار گفت:‌ "نگاه کن چه پیدا کرده‌ام!"در دستش یک شاخه گل بود و چه منظره‌ی رقت‌انگیزی! گلی با گلبرگ های پژمرده.

 از او خواستم گل پژمرده‌اش را بردارد و برود بازی کند. تبسمی کردم، سپس سرم را برگرداندم. اما او به جای آن که دور شود، کنارم نشست و گل را جلوی بینی اش گرفت و با شگفتی فراوان گفت: "مطمئنا بوی خوبی می دهد و زیبا نیز هست! به همین دلیل آن را چیدم. بفرمایید! این مال شماست.""آن علف هرز پژمرده شده بود، و رنگی نداشت، اما می‌دانستم که باید آن را بگیرم و گرنه امکان داشت او هرگز نرود. از این‌رو دستم را به سوی گل دراز کردم و پاسخ دادم: "ممنونم، درست همان چیزی است که لازم داشتم.""ولی او به جای اینکه گل را در دستم بگذارد، آن را در وسط هوا نگه داشته بود، بدون دلیل یا نقشه‌ای داشت!" آن وقت بود که برای نخستین بار مشاهده کردم پسری که علف هرز را در دست داشت، نمی‌توانست ببیند، او نابینا بود! ناگهان صدایم لرزید، چشمانم از اشک پر شد. او تبسمی کرد و گفت: "قابلی ندارد." سپس دوید و رفت تا بازی کند.

توسط چشمان بچه‌ای نابینا، سرانجام توانستم ببینم، مشکل از دنیا نبود، مشکل از خودم بود و به جبران تمام آن زمانی که خودم نابینا بودم، با خود عهد کردم زیبایی زندگی را ببینم و قدر هر ثانیه‌ای که مال من است را بدانم و آن وقت آن گل پژمرده را جلوی بینی‌ ام گرفتم و رایحه‌ی گل سرخی زیبا را احساس کردم.مدتی بعد دیدم آن پسرک، علف هرز دیگری در دست دارد، تبسمی کردم: "او در حال تغییر دادن زندگی مرد سالخورده‌ دیگری بود.


محمد باقر صادقی مدال قهرمانی خود را به شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس تقدیم کرد.

وی در پست خود نوشت: اين مدالو تقديم ميكنم به همه ي شهدا جانبازان و تمام كساني كه جنگيدن كه ما بتوانيم اين روز عزيز را جشن بگيريم. به پاس زحمات اين عزيزان.



سجاد مردانی تکواندو کار تصویری در استادیوم الدترافورد را منتشر کرد.

وی نوشت: ورزشگاه الدترافورد- منچستر يونايتد 


سید محمد موسوی پس از دو برد ارزشمند در مسابقات انتخابی المپیک این پست را منتشر کرد .


الهام حمیدی به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات این پست را منتشر کرد .

وی نوشت: واقعا حیف نیست مصرف کننده دخانیات و این سیگار لعنتی باشید ، خیلی عاجزانه و صمیمانه از عزیزانی که به من محبت دارند و همینطور از مردم کشورم بویژه جوانان و بالاخص دختران جوان ایرانی خواهش میکنم زندگی بدون سیگار را تجربه کنید و منتظر کلی اتفاق های خوب باشید ..


حمید فرخ نژاد تصویری از فیلم عروس آتش را منتشر کرد.

وی نوشت: فرحان . عروس آتش


سحر ولدبیگی در اینستاگرام خود نوشت: قانون قلب عاشق؛ یکی از عوامل تقویت اعتماد به نفس عاشق خود بودن ، قانون جنگجوی شجاع است. این منبع شجاعت و اعتماد به نفس اوست. وقتی نسبت به آنچه هست حضور و آگاهی دارد می تواند از عهده هر چالش هر پروژه یا هر آینده ای که آرزویش را دارد برآید.قلب او می خواهد به تمام کسانی که در مسیرش قرار می گیرند خدمت کند، از آنها محافظت کند ، عاشق شان باشد، زخم هایشان را التیام دهد.

او آنقدر باهوش است که بداند هر چیزی که او را عقب می راند فقط از سرعت او خواهد کاست یا او را در مسیری قرار خواهد داد که به تحقق رویاهایش نمی انجامد.نیایش هر روز او این است که آنقدر قوی باشد که به تمامیت وجود خود عشق بورزد ، این شجاعت را داشته باشد که به آنچه به سمتش رهنمون می شود گوش فرا دهد و این اعتماد به نفس را داشته باشد که از لاک خود خارج شود، قامت راست کند ومواهبی را که دارد به دنیا ارزانی دارد.لحظه حال ،منبع الهام بخش عظیم اوست. از آنجا که هدف و نقطه تمرکز او آشکار است، می تواند به راحتی کسی باشد که هست و می خواهد باشد.دبی فورد کتاب شجاعت ترجمه ناهید سپهر پور انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی روزگارتون پر از عشق.


شهره پیران همسر شهید هسته ای رضایی نژاد تصویری را منتشر کرد و نوشت: ارمیتا. جنگل دو هزار. عکاس: بابا داریوش


احمدرضا عابدزاده هم تصویری از جشن تولد خود را در میان هم تیمی های سال های گذشته منتشر کرد.


عباس غزالی در پست اینستاگرامی خود نوشت: هر صبح طلوع دوباره يه خوشبختي و امید دیگري ستبگشاي دلت را به مهربانےو عشق را در قلبت مهمان ڪنبی شڪ شڪوفه هاي خوشبختےدر زندگیت گل خواهد ڪرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
بسیار عالی
آخرین اخبار