تربیت نیروی مهارتی، عمل به‌ آرمان‌ها امام (ره) و انقلاب است

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی گفت: با تربیت نیروی ماهر و توانمند ، آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی را در جامعه محقق می‌سازیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق تقویم آموزشی وزارت علوم دهم خرداد روز تجدید میثاق با امام راحل (ره) نام‌گذاری شده است به همین مناسبت روئسا ،اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی سراسر کشور با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام تجدید میثاق کرده و با جانشین ایشان رهبری معظم انقلاب تجدید بیعت به عمل آورند.

بهزاد بهرامی‌‌نصب معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی در این خصوص گفت: بیش از 500 نفر از روسا و اعضای هیئت علمی دانشگاه علمی کاربردی ضمن تجدید میثاق از آرمان‌های امام خمینی با مقام معظم رهبری بیعتی دوباره کرده تا بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌‌ها انقلاب امام و رهبری  ثابت کنند.

وی بیان کرد: هر چه ما ایرانیان وحدت کلمه را بیشتر حفظ کنیم سبب شکست دشمنان قسم خورده این نظام مقدس و انقلاب می‌شود و با این کار ملت خودشان را در برابر هر گونه بلایی بیمه می‌کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی تأکید کرد: دانشگاه علمی کاربردی با هدف قرار دادن مهارت‌آموزی و تربیت تکنسین و مهندسین ماهر و کاردان با حل کردن معضل اشتغال در جامعه یک بخش از آرمان‌‌های امام را تحقق می‌بخشد.

وی یادآور شد: من امیدوارم همه دانشگاهیان با جدیت تمام اتحاد و یک پارچگی را حفظ کنند تا در آینده شاهد پایداری بیشتر مردم در همه زمینه‌ها به خصوص علمی و پژوهشی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار