دروازبان اسبق پرسپولیس:

حضور ورزشی‌ها در عرصه هنر، بهتر از حواشی دیگر است

به هر شکل برای فعالیت‌های هنری هیچ محدودیتی وجود ندارد و باید افراد کار کنند و قضاوت را به مردم بسپارند.

نیما نکیسا در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ورود اهالی ورزش به عرصه هنر  گفت: این رفت و آمد ورزشی‌ها به هنر و البته سینما و برعکس، همیشه برای مخاطبان جذاب بوده و هست. مردم دوست دارند که  ورزشکاران محبوب شان را در موقعیت‌های مختلف ببینند.

نکیسا تصریح کرد: مردم متوجه می‌شوند که وقتی ورزشکاری دانشجوی دانشگاه است و یا در حال فعالیت هنری است، مشغول کارهای دیگر حاشیه‌ای نیست و همین نکته موجب این فرهنگسازی می‌شود که فرزندان کشورمان متوجه این نکته شوند که می‌شود هم ورزشکار بود، هم فعالیت هنری مناسب داشت، ساز موسیقی آموخت و در کنارهم بودن اینها هیچ منافاتی با هم ندارد.

نکیسا خاطرنشان کرد: مردم بهترین قضاوت کننده هستند، اگر من آلبوم موسیقی می‌سازم،  باید بعد از بازخورد مخاطب  تصمیم بگیرم که ادامه دهم یا در همان شروع  فعالیت‌های هنری‌ام را قطع کنم. به هر شکل برای این فعالیت ها هیچ محدودیتی وجود ندارد و باید افراد کار کنند و قضاوت را به مردم بسپارند.

دروازبان اسبق تیم پیروزی در مورد خدشه دارشدن چهره های ورزشی بعد از ورود به عرصه هنر ادامه داد: این تنها به دلیل حسادت و داشتن ذهن های بسته برخی  است که این طور فکر می‌کنند.

نکیسا در مورد جدیدترین فعالیت‌های هنری‌اش هم گفت: در حال تدارک آلبوم موسیقی‌ام هستم که به زودی منتشر می‌شود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار