برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک

تیم ملی شنا بامداد چهارشنبه به مجارستان می‌رود

پنج شناگر ایران در ادامه مسیر آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو، بامداد چهارشنبه (۱۲ خرداد ۱۳۹۵) تهران را به مقصد دبرسن ترک می‌کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ملی‌پوشان شنای ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک و کسب حدنصاب‌های مورد نیاز،  ماه‌ها است در اردوهای متمرکز تیم ملی به سر می‌برند. در ادامه مسیر آماده‌سازی بامداد چهارشنبه (12 خرداد 1395) شناگران ایران سفر یک ماهه خود به مجارستان را آغاز می‌کنند.

ملی‌پوشان در آخرین مرحله آماده‌سازی خود از 12 خرداد تا 9 تیر 1395 به شهر دبرسن دومین شهر پرجمعیت مجارستان سفر خواهند کرد. پس از این مرحله عزیمت به سوی شهر بوداپست، پایتخت مجارستان آغاز می‌شود. هدف از این سفر حضور در آخرین ایستگاه کسب سهمیه المپیک در قالب مسابقات ملی مجارستان است.

این رقابت‌ها از 29 ژوئن تا دوم جولای 2016 ( 9 تا 12 تیر 1395) برگزار می‌شود و ملی پوشان مسیر طولانی خود را برای ورود به المپیک به سرانجام می‌رسانند.

از ایران هر پنج ملی‌پوش حاضر در اردو تحت نظر خشایار حضرتی مربی تیم ملی به مجارستان می‌روند. در این یک ماه مسیر بدنسازی و تمرینات فشرده پیگیری می شود و شناگران جوان ایران بیش از پیش در شرایط مسابقه قرار می گیرند.

اعضای تیم ملی شنای ایران (انتخابی المپیک ریو):

کادر فنی: عباسعلی کشتکار (سرمربی) – خشایار حضرتی (مربی)

شناگران: جمال چاوشی فر، مهدی انصاری، آرشام میرزایی، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی شاد

برنامه زمانبندی اردو و مسابقات انتخابی المپیک:

12 خرداد تا هشتم تیر 1395: اردوی آماده سازی در شهر دبرسن مجارستان

نهم تا دوازدهم تیر 1395: مسابقات انتخابی المپیک در شهر بوداپست مجارستان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار