برگزاری دورۀ تخصصي در سطح بين الملل در دانشگاه پست و مخابرات

رئيس دانشگاه علمي كاربردي پست و مخابرات از موافقت اتحاديه جهاني مخابرات(ITU) با برگزاري دوره آموزشي طي روزهاي ششم تا نهم آگوست 2016 در تهران و به ميزباني اين دانشكده خبر داد.

برگزاری دورۀ تخصصي در سطح بين الملل در دانشگاه  پست و مخابرات به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، به گفته يزدانيان در اين دوره آموزشي به شركت كنندگان گواهينامه معتبر اتحاديه جهاني مخابرات اعطاء خواهد شد.

وي با اشاره به پيگيري هاي مستمر جهت برگزاري دوره هاي آموزشي تخصصي در سطح بين المللي، اظهار داشت: پيش از برجام برگزاري اين دوره ها در ايران امكان نداشت و در خلال سفر اخير وزير ارتباطات به ژنو و رايزني با دبيركل ITU در حاشيه اجلاس جهاني wsis  موافقت با برگزاري اين دوره ها در ايران كسب شد.

يزدانيان با تاكيد بر اهميت موضوع دوره و انطباق آن با سياستهاي كلان توسعه ارتباطات و فناوري اطلاعات، پيش بيني كرد اين فعاليت آموزشي، در داخل كشور با استقبال فعالان بخش هاي خصوصي و دولتي مواجه شود.وي افزود: دعوتنامه مربوط به اين دوره نيز،‌ توسط مدير دفتر منطقه اي اتحاديه براي كشورهاي عضو ارسال شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.