در عجیب ترین مسابقات بین المللی در باکو

همه ایرانی ها بدون رقیب اول شدند

گروهی از ورزشکاران دوومیدانی کار کشورمان با هزینه شخصی به مسابقات باکو رفتند و همگی به قهرمانی رسیدند .

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مسابقات 2روزه دوومیدانی بین المللی آذربایجان که یکی از مراحل گزینشی کسب سهمیه المپیک محسوب می شد. سه نماینده از کشورمان در این رقابت ها شرکت کرده بودند.
 
الناز کمپانی که  در دوی ۱۱۰ متر این رقابت ها شرکت کرده بود. وی تنها سه رقیب داشت که همگی آنها قبل از مسابقه به دلیل مصدومیت از حضور در این رقابت ها انصراف دادند، تنها به دلیل حضورکمپانی مسابقه را برگزار کردند که در نوع خود اتفاقی بی نظیر بود و با وجود مصدومیتی که در انتهای مسابقه از ناحیه پا برای وی بوجود آمد، به بانوی دو ومیدانی کار کشورمان هم مدال اهدا کردند که  این اتفاق در نوع خود بی نظیر بود.

مریم طوسی دیگر دونده دوومیدانی کشورمان که از چند روز پیش در تمام خبرگزاری ها سر صدا به پا کرده بود که به دلیل اینکه در داخل کشور هیچ رقیب جدی برای وی وجود ندارد قصد دارد برای کسب سهمیه المپیک با هزینه شخصی به رقابت های جایزه بزرگ باکو برود.

اما طوسی در مسابقه ای که به تعداد انگشتان یک دست دومیدانی کار شرکت کرده بود، عملکرد خوبی ثبت نکرد و در گرفتن سهمیه ناکام ماند تا آرزوی خود را در رقابتی دیگر جست و جو کند.
 
مصطفی ابراهیمی دونده خراسانی  که بیشتر کارشناسان از آن به عنوان پدیده دوومیدانی ایران در سالهای آینده یاد کرده بودند دعوت کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی را برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ تهران  قبول نکرد و با هزینه شخصی خودش در رقابت های باکو حضور پیدا کرد تا شاید در آنجا بتواند رکورد تعیین شده فدراسیون جهانی را برای حضور در ریو کسب کند اما دونده خراسانی هم دراین مسابقات که از کیفیت بالایی برخوردار نبود، نتوانست کار خاصی انجام دهد و یکی از ناکامان بزرگ این دوره از رقابت ها نام گرفت تا هرسه نماینده دوومیدانی کشورمان، در کسب سهمیه ورودی ریو ناکام بمانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار