توقف تراکتور در جاده نقل و انتقالات

تیم های فوتبال ماشین سازی و گسترش فولاد همچنان در صدر خبرهای این روزهای نقل وانتقالات هستند.

توقف تراکتور در جاده نقل و انتقالاتبه گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باتوجه به فصل نقل وانتقالات تیم های لیگ برتر ، ماشین سازی، گسترش فولاد و تراکتور همچنان در صدر خبرهای این روزهای نقل وانتقالات قرار گرفته اند.

نقی زاده به گسترش بازگشت

علیرضا نقی زاده که فصل گذشته در سیاه جامگان بازی می کرد، باتوجه به قرضی بودن این بازیکن در این تیم مشهدی اکنون به تیم سابقش گسترش بازگشته تا در لیگ شانزدهم در این تیم بازی کند.

هافبک سیاه جامگان درلیگ شانزدهم با لباس آبی زرد پوشان نبریزی به میدان می رود.

ادینیو در راه پیوستن به ماشین سازی

ادرلوسیانو ادینیو، مهاجم فصل گذشته تیم السلیسیه قطر که سابقه حضور در تیم های تراکتور، مس کرمان را داشته منتظر تماس مسئولان ماشین سازی است . وی در صورت نیاز تیم با پیراهن سبز تبریزی به میدان می رود.

بایرامی به ماشین نرسیده است

مهرداد بایرامی که گفته شده بود با تیم فوتبال ماشین سازی قرارداد منعقد کرده است از سوی مسئولان باشگاه تکذیب شد.

کامدار هم به ماشین سازی می پیوندد

احمد کامدار ، که شب گذشته با پیراهن ذوب آهن جام قهرمانی را بالای سربرد در آستانه پیوستن به سبز پوشان تبریزی قرار گرفت. وی سابقه کار با رسول خطیبی را دارد.

تلاش سینا عشوری برای گرفتن رضایت نامه از ذوب آهن

سینا عشوری بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی که خواهان حضور یافتن در تیم فوتبال تراکتورسازی است . برای گرفتن رضایت نامه از تیم سابقش به اصفهان رفته وبا آذری مدیر عامل ذوب آهن دیدار کرد.

سیدی به گسترش بازگشت

یوسف سیدی که فصل گذشته به صورت قرضی به تیم فوتبال ماشین سازی رفته بود به تیمش گسترش فولاد بازگشت تا در لیگ شانزدهم با پیراهن آبی زرد پوشان تبریزی به میدان برود.

ناراحتی ژنرال از مذاکره تراکتوری ها با اسکوچیچ

مسئولان باشگاه تراکتورسازی با دراگان اسکوچپچ مذاکره کرده اند واین موضوع به شدت امیر قلعه نویی را ناراحت کرده است. مسئولان تراکتور گفته اند که برنامه خواستن از گزینه ها نشانه جذب نکردن امیر قلعه نویی نیست.
 
مدافع داماش دو ساله با ماشین سازی بست

مسئولان تیم فوتبال ماشین سازی با پرهام نوری مدافع زیر 23 سال تیم فوتبال داماش گیلان قرارداد دوساله بست . مسئولان ماشین سازی در نظر دارند از بازیکنان جوان وامید خود درترکیب تیمی استفاده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار