انتشار عکسی تأثربرانگیز از کودک غرق شده در مدیترانه+ عکس

یک سازمان بشردوستانه با انتشار عکسی از یک کودک غرق شده، خواهان تضمین حفاظت از جان پناهجویان از سوی مقامات اروپایی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی بی سی نیوز، پس از غرق شدن صدها نفر در دریای مدیترانه در هفته گذشته، روز دوشنبه عکسی از یک کودک غرق شده در آغوش یک امدادگر آلمانی از سوی یک سازمان بشر دوستانه منتشر شد. هدف از انتشار این عکس وادار کردن مقامات اروپایی به تضمین دادن در خصوص عبور امن مهاجران اعلام شده است.

این کودک، که ظاهرا کمتر از یک سال داشت، روز جمعه پس از واژگون شدن قایق چوبی از دریا گرفته شد. امدادگری که این کودک را در آغوش گرفته در ایمیلی نوشته است: «او مانند عروسکی در دستان من آرمیده بود. من برای او لالایی خواندم. شاید برای اینکه در این لحظه جانسوز خود را تسلی دهم.»

هنوز مشخص نیست پدر یا مادر این کودک در میان بازمانده ها هستند یا نه. این تیم امدادگر، 25 جسد دیگر را نیز از آب گرفته اند که جسد یک کودک دیگر نیز در میان آنهاست. اعضای این گروه بشردوستانه به اتفاق آرا تصمیم به انتشار این عکس گرفتند.


انتشار عکس تأثر برانگیز کودک غرق شده در فاجعه مدیترانه + عکس

آژانس پناهندگان سازمان ملل روز یکشنبه اعلام کرد دست کم 700 نفر در هفته گذشته در مسیر مهاجرت از لیبی به ایتالیا جان خود را از دست دادند. از آغاز سال 2014 میلادی بیش از 8000 نفر در آب های مدیترانه غرق شده اند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
خدا مسببین این اوارگی رو نابود کنه
آخرین اخبار