عمان ایر به دنبال توسعه فعالیت‌ در ایران

سایت رسمی حمل و نقل هوایی جهان در گزارشی به تمایل خط هوایی عمان ایر برای گسترش فعالیت در ایران پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت رسمی حمل و نقل هوایی جهان (ایر ترانسپورت ورلد آنلاین) در گزارشی نوشت: شرکت هواپیمایی عمان ایر، که مقر آن در در مسقط است، اعلام کرد برای آموزش خدمه پرواز و ارائه خدمات کامل به خطوط هوایی شرکت‌های ایرانی آمادگی کامل دارد. 

"پائول گرگوروویچ،" مدیرعامل عمان ایر، در این باره گفت: ایران یک کشور ایده‌آل برای صنعت هواپیمایی است. عمان ایر قصد دارد پیشنهادات جدیدی از گسترش همکاری‌ها به شرکت‌های ایرانی ارائه دهد. ما هم‌اکنون در حال مذاکره با همکاران ایرانی خود در این باره هستیم تا در حوزه‌های مختلفی مانند تعمیر و نگهداری و برخی امور بازرگانی با یکدیگر همکاری کنیم. 

عمان ایر دو شبیه‌ساز پرواز با هواپیماهای ایرباس A330 و بوئینگ 737 در اختیار دارد و به زودی ساخت یک مرکز شبیه‌سازی بزرگتر را در شهر "سوهار" آغاز می‌کند. این مرکز بزرگتر قابلیت آن را دارد تا شبیه ساز هواپیماهای ایرباس A320 و بوئینگ 787 نیز به آن اضافه شود. درصورت گسترش همکاری‌های دو جانبه با ایران، خلبانان این کشور نیز می‌توانند از آموزش در مراکز شبیه سازی عمان بهره ببرند.

در پی توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 و برچیده شدن تحریم‌های اقتصادی علیه تهران، عمان نیز مایل است بر همکاری‌های خود با ایران اضافه کند. در صورت توافق دو کشور، حجم پروازهای عمان از روزانه دو مورد به سه مورد افزایش خواهد یافت. عمان ایر همچنین مایل است پروازهایی از مسقط به مشهد، شیراز، اصفهان و دیگر شهرهای مهم و بزرگ ایران راه اندازی کند.


" گرگوروویچ" در پایان افزود: عمان تعداد پروازهای خود را در مسیر ایران از 43 مورد به 70 مورد در سال 2020 افزایش خواهد داد. 25 هواپیمای بکار گرفته شده در این مسیر پهم پیکر و مابقی معمولی خواهند بود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار