بوشهر ؛

افتتاح پارک بدون دخانیات در برازجان

در هفته بدون دخانیات، پارک والفجر بعنوان پارک عاری از دخانیات در شهر برازجان افتتاح شد.

افتتاح پارک بدون دخانیات در برازجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در آیین افتتاح این پارک گفت: این اقدام مرکز بهداشت با همکاری شهرداری برازجان و در راستای شعار این هفته (قلیان سمی برای سلامت خانواده) و ترویج فرهنگ پرهیز از دود قلیان و سیگار انجام شده است.

حسین دارابی افزود: هدف از این کار بیش از برخورد قهری، فرهنگسازی و ترویج روحیه مطالبه گری هوای پاک توسط مردم و آشنا کردن خانواده ها از حقوق خود و استفاده از هوای پاک است.

وی افزود به مدت چندین روز نماینده شبکه بهداشت و درمان با نماینده نیروی انتظامی و شهرداری برازجان گشت مشترکی در این پارک که یکی از پارکهای شلوغ شهر است خواهند داشت و بصورت محترمانه از مصرف اینگونه مواد افیونی جلوگیری خواهند کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان اضافه کرد سعی ما این است که با شروع این کار فرهنگی از این مکان به تدریج با ارتقای فرهنگ مطالبه هوای پاک و آشنا شدن مردم با مضرات دود قلیان و سیگار بویژه در معرض دود دسته دوم دیگران قرار گرفتن این فرهنگ را به سایر فضاهای عمومی و پارکها نیز سرایت دهیم.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.