امانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران؛

شهرداری تهران یارانه بلیط قطار و اتوبوس را می دهد

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه هیچ پروژه‌ای در ده سال گذشته به خاطر عدم حمایت دولت‌ها بر زمین نمانده است، گفت: شهرداری تهران یارانه بلیط قطار و اتوبوس را می‌دهد و مردم نیز روزانه به خوبی از این امکانات استفاده می‌کنند.

گاز انبری قالیباف هیچ گاه بر علیه مردم استفاده نشده است/قالیباف با مدیریت جهادی 11 میلیون نفر را اداره می‌کند
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورا در دویست و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به اظهارات انصاری عضو اسلامی شورای شهر تهران، اظهار داشت: از این عضو بابت کیفر خواست سیاسی به جای نطق پیش  از دستور علیه مدیریت شهری تشکر می‌کنم!

وی با بیان اینکه البته ایراد گرفتن از مدیریت شهری حق ایشان است،گفت: اما اینکه 5 اتهام را به شهردار تهران وارد کند درست نیست.

امانی با تاکید بر صحبت‌های انصاری عضو شورای شهر تهران گفت: دولت نهم و دهم با شهرداری تهران همکاری نکرده‌اند و دولت یازدهم نیز با لبخند به شهرداری تهران می‌گوید که پول ندارم، اما بدانید شهرداری تهران جسارت دارد و در  راستای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه هیچ پروژه‌ای در ده سال گذشته به خاطر عدم حمایت دولت‌ها بر زمین نمانده است، گفت: شهرداری تهران یارانه بلیط قطار و اتوبوس را می‌دهد و مردم نیز روزانه به خوبی از این امکانات استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: بدون تردید شهرداری تهران معطل دولت‌ نبوده چرا که دولت قبلی با جسارت می‌گفت پول نمی‌دهم اما این دولت می‌خندد و می‌گوید پول ندارم بدهم.

امانی با بیان اینکه در شهرداری تهران هیچ دید سیاسی نسبت به برخی موضوعات وجود ندارد، تصریح کرد: قالیباف کار سیاسی نمی‌کند بلکه شهر 11 میلیونی تهران را با یک مدیریت جهادی اداره می‌کند.

وی خطاب به انصاری تاکید کرد: شما می‌گویید، تهران غریب است در حالی که شهرداری تهران به دنبال خارج کردن آن از غربت است به این دلیل که امروزه هر فرد بیگانه‌ای که به شهر تهران وارد می‌شود از پیشرفت این شهر با وجود تحریم‌ها تعجب می‌کند.

***درخواست توسعه سیاسی از یک برنامه طنز درست نیست

معاون شهردار تهران در خصوص برنامه دکتر سلام که یک برنامه طنز و شوخی بوده است یادآور شد: شهردار تهران در این برنامه اول با خود شوخی کرده بعد با دولت نهم و دهم و در آخر نیز با دولت یازدهم شوخی‌های کرده است، اما اینکه شما ادعای توسعه سیاسی از یک برنامه طنز کاملا شوخی دارید درست نیست.

امانی با تاکید بر اینکه گاز انبر قالیباف در عملیات کربلای 4 و 5 والفجر 8، یگان‌های زره‌ای عراقی را قیچی می‌کرد، گفت: بنده به عنوان سرباز قالیباف افتخار می‌کنم که در نوک گاز انبری بوده‌ام و یگان‌های پیاده و زره‌ای صدام را دور می‌زدیم.

وی با بیان اینکه هیچ گاه از گاز انبر برای برخورد با مردم استفاده نشده است، تاکید کرد: آن کسانی که پیشنهاد حمله گاز انبری را داده‌اند معلوم است و اسناد آن در شورای امنیت ملی موجود است.

معاون شهردار تهران اضافه کرد: از نجابت شهردار تهران همه اطلاع دارند اما کسی در این زمینه توضیح نمی‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
اگه یک صدم پولایی که خرج مترو کردین رو خرج اتوبوسر انی و پل هوایی زدن برای اونا میکردین کرده بودین تا حالا مشکل ترافیک تهران حل شده بود
آخرین اخبار