خانقاهی : تمرینات معلق علاقمندان بسیاری دارد

رییس کمیته تمرینات معلق گفت: تمرینات معلق در بین مربیان مختلف رشته های ورزشی بیشترین طرفدران را به خود اختصاص داده است.

خانقاهی : تمرینات معلق علاقمندان بسیاری دارد
گل آرا  خانقاهی درگفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در باره شرایط ورزشی تمرینات معلق در ایران بیان کرد : رشته تمرینات معلق ورزشی آمریکایی است که از سال 88 وارد کشور شد و از سال 93 تاکنون 50 دوره تمرین و مسابقه پیشرفته برگزار کرد .

وی افزود : تمامی رشته های ورزشی که در بعد ملی و حرفه ای  فعالیت می کنند برای رسیدن به آمادگی جسمانی ورزشکاران از این تمرینات معلق استفاد می کنند به عبارتی ورزشی پایه برای تمامی رشته ها محسوب می شود .

رییس کمیته تمرینات معلق ادامه داد : تمرینات معلق محدودیت سنی ندارد و در ایران نیز افراد زیادی به آن گرایش دارند به خصوص در فدراسیون های ورزشی وباشگاهی که بیشترین مخاطبان تمرینات معلق مربیان ورزشی هستند.

وی گفت : مسابقات متعددی تابستان امسال برگزار می کنیم که از قشرها وسنین مختلف می توانند شرکت کنند .تمرینات ورزشی معلق مطابق وزن بدن افراد انجام می شود که زمان خاصی را در برمی گیرد .از مزایای این ورزش نیاز به فضای کم وسادگی در برپایی محل تمرین در هر زمان ومکانی با بالاترین راندمان است.

وی در پایان تصریح کرد : برای آموزش افراد 9 گرایت ،9کتاب درسی و 12 دفترچه دانش افزایی موجود است که اگر افراد مراحل آن را طی کنند به آنها مدرک داده می شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار