بهره برداری بهتر شرکت های استارت آپی با طرح سیلیکون

ريیس پارک فناوری پردیس گفت: با فراهم کردن محیط رقابتی و آموزشی بوسیله طرح سیلیکون شرکت های استارتاپی بهره بیشتری از امکانات پارک ها می برند.

 مهدی صفاری‌نیا، ريیس پارک فناوری پردیس در گفت و گو باخبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نشست سيليكون ايران اظهار داشت: برای رشد سطح دانش شرکت های دانش بنیان هم زمان در سطح جهانی، دسترسی به اطلاعات، خلق ایده و یافتن نظریه‌های جدید برای همه افراد و شرکت‌ها فراهم شده و بيشتر دولت‌ها هم به سمت اقتصادهای مبتنی بر شرکت‌های کوچک و متوسط روی آورده‌اند.

وی ادامه داد: در جهت شناسایی و فعالیت کارآفرینان و شرکت‌های نوپا باید محیطی فراهم شود تا امکان استفاده از ظرفیت‌ها برای شرکت‌های بزرگ ایجاد شود و این امر باعث ترویج و توسعه سطح دانش و رقابت سالم در سطح کشور می شود.

عضو کمیته راهبردی نشست سیلیکون ایران در خصوص نقدینگی ونبود یک تیم مناسب پیشبرد طرح گفت: سیلیکون ایران باید بتواند با تبادل و انتقال تجربیات تیم‌های موفق، شرکت‌های نوپای جدید را با این مشکلات آشنا کند و این توانایی را در خود تقویت کندتا در رقابت با دیگر شرکت های خارجی حرفی برای گفتن داشته باشد.

صفاری‌نیا تاکید کرد: شرکت‌های وارد شده به این حوزه عمدتاً نوپا و تازه‌کار هستند و باید مداوم آموزش های لازم را ببینند ، امیدوارم شرکت‌های بزرگی که با موضوع بهره‌برداری بهتر از شرکت‌های استارتاپی، نوع آور و نوپا آشنایی ندارند نیز با دنبال کردن مباحث اصلی سیلیکون در آینده‌ی نزدیک به چرخه کسب و کارهای نوین وارد شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار