قم؛

اکران فیلم‌هایی از سینمای هالیوود، اروپا و ایران در نخستین سالانه فیلم منجی

در نخستین سالانه فیلم منجی، 6 فیلم سینمایی موعودگرایی شامل 3 اثر انیمیشن و 3 اثر غیرانیمیشن از سینمای هالیوود، اروپا و ایران اکران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حمیدرضا قادری، دبیر علمی نخستین سالانه فیلم منجی عنوان کرد: در نخستین سالانه فیلم منجی که با عنوان «نخستین پرسمان سينماي موعودگرای ایران و جهان» به همت بنیاد پژوهش و نشر مسجد مقدس جمکران در قم برگزار می‌شود، 6 فیلم سینمایی انیمیشن و غیرانیمیشن از سینمای هالیوود، اروپا و ایران اکران می‌شود.

 دبیر علمی نخستین سالانه فیلم منجی اظهارکرد: در نخستین سالانه فیلم منجی، 3 فیلم انیمیشن و 3 اثر فیلم غیرانیمیشن در حوزه موعودگرایی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه  (12 و 13 خرداد) در سالن سینمای اختصاصی مدرسه اسلامی هنر اکران می‌شود.

 قادری افزود: آثار انیمیشن شامل اثر «9»، «راز کلز» و «فهرست مقدس» و همچنین 3 فیلم سینمایی آمریکایی شامل «نوح»، «کتاب ایلای» و «برف شکن» در دو روز سالانه فیلم منجی به نمایش گذاشته می‌شود.

 وی تصریح کرد: پس از نمایش فیلم‌ها، نشست هایی جهت نقد مضامین و محتوای داخلی فیلم‌های موعودگرایی و همچنین مباحث عصر انتظار و آخرالزمان در حوزه سینما با حضور منتقدین و تحلیلگران مباحث مهدویت برگزار می‌شود.

 دبیر علمی نخستین سالانه فیلم منجی یادآور شد: فیلم‌های نخستین سالانه فیلم منجی در سالن سینمای تخصصی مدرسه اسلامی هنر واقع در بلوار هنرستان، نبش کوچه 20 برای مخاطبین به نمایش گذاشته می‌شود.

 قادری بیان کرد: برگزاری نخستین سالانه فیلم منجی از طریق سامانه به اطلاع مخاطبین رسیده است و افرادی در این مراسم ثبت نام کردند که در اختتامیه مراسم، گواهی شرکت در این دوره اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، اکران ، فیلم ، منجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار