اهواز؛

دیدار فولادی‌ها و استقلالی‌های خوزستان برای اتحاد

سید اکبر پورموسوی، سرمربی تیم استقلال خوزستان به همراه سیدسیروس نعمتی نژاد دستیار اول خود ضمن حضور در باشگاه فولاد خوزستان، جلسه ای را با علیرضا اژدری زاده و نعیم سعداوی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در این دیدار که در محل باشگاه فولاد انجام شد، سرمربی تیم استقلال خوزستان همراه با دستیار خود با حضور در دفتر نعیم سعداوی، ضمن تبریک به او بر لزوم اتحاد و دفاع تیم های خوزستانی از جایگاه فوتبال استان در مسابقات آینده فوتبال کشور تاکید کردند.

پس از پایان این جلسه مهمانان استقلالی فولاد به همراه نعیم سعداوی با دعوت علیرضا اژدری زاده برای صرف ناهار به دفتر مدیرعامل دعوت شدند و درباره وضعیت فوتبال استان به گفت و گو پرداختند.

مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم فولاد خوزستان در این دیدار صمیمانه ضمن خوش آمدگویی به آقایان پورموسوی و نعمتی نژاد بر اهمیت رفاقت های موجود بین باشگاه های فوتبال استان خوزستان در کنار رقابت های سالم تاکید و اظهار کردند: قطعا همبستگی باشگاه های فوتبال استان خوزستان در این برهه از زمان می تواند تاثیر زیادی در ادامه درخشش فوتبال این استان در سطح کشور داشته باشد.

اژدری زاده در این جلسه دوستانه، گفت: اگر موفقیت های فوتبال استان خوزستان در سه چهار سال اخیر را مرور کنیم متوجه این واقعیت می شویم که دو قهرمانی توسط فولاد و استقلال خوزستان در لیگ برتر، سه صعود به لیگ برتر توسط تیم های نفت مسجدسلیمان، فولادنوین و صنعت نفت آبادان و چندین قهرمانی در لیگ های پایه فوتبال کشور توسط خوزستانی ها به دست آمده است و بازیکنان زیادی را هم به فوتبال ایران معرفی کرده ایم و به نوعی یک بار دیگر شاهد درخشش فوتبال خوزستان هستم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در ادامه افزود: این عناوین به آسانی به دست نیامده اند و نفرات زیادی برای موفقیت ورزش اول استان خوزستان تلاش کرده اند و نیاز است که رسانه ها و دوستداران فوتبال در این شرایط که بچه های خوزستان با کمترین امکانات در رقابت با تیم های متمول و پر ستاره، برترین شده اند با تاکید بر این افتخارات از این جایگاه دفاع کرده و حاصل تلاش های شبانه روزی مربیان و بازیکنان بومی این خطه را پررنگ کنند.

سرمربی استقلال خوزستان نیز در این جلسه از حمایت های باشگاه فولاد خوزستان و هوادارانش از این تیم در بازی های حساس و سرنوشت ساز فصل گذشته تشکر کرد.

پورموسوی گفت: پیام های حمایتی باشگاه فولاد و خصوصا مدیرعامل آن باعث ایجاد یک اتحاد سازنده شد و هواداران بسیاری را برای حمایت از تیم استقلال خوزستان روانه استادیوم ها کرد و امیدواریم که این دو باشگاه و همچنین باشگاه صنعت نفت آبادان در شانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر ضمن کسب نتایج خوب، باعث غرور و شادی مردم خوزستان شوند.

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.