مسابقات قهرمانی کاراته ناشنوایان به کار خود پایان داد

مسابقات قهرمانی کشور ناشنوایان با معرفی نفرات برتر بخش کومیته به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،؛ مسابقات قهرمانی کشور کاراته ناشنوایان با معرفی نفرات برتر در بخش کومیته به کار خود پایان داد.
در بخش مردان در وزن 55- کیلوگرم : رضا فضلی (تهران) در جایگاه قهرمانی ایستاد و میلاد صادق زاده (خراسان رضوی) و حسین سندگل (گلستان) به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن 60- کیلوگرم : مهدی سوری(قم) اول شد و حیدر حاتم نژاد(کهگیلویه و بویراحمد) و مصطفی حسن پور (تهران) و محمد شایان (بوشهر) به ترتیب در مکان های دوم و سوم ایستادند.

در وزن 67- کیلوگرم : محمد خدایار(البرز) به عنوان قهرمانی دست یافت و سید احمد موسوی (لرستان) در مکان دوم ایستاد و حسین صفری (تهران) و میثم اخوان (قم) سوم شدند.

در وزن 75- کیلوگرم : سید امیر دانیالی(بوشهر) اول شد و سید نعمت درویشی(قم) و حمید مهدی نژاد (قزوین) و علیرضا اجباری (گلستان) به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن 84- کیلوگرم : علی محمد جعفری(قم) قهرمان شد و مهدی سعدی (قم) در مکان دوم قرار گرفت و پوریا نیک فرجام (تهران) و حسین افشاری (قم) در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن 84+ کیلوگرم : سید مرتضی جدایی (قم) در مکان نخست ایستاد و محسن تیموری و محمد بداشتی(قم) و مهدی کشوری(اصفهان) به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده بندی تیمی ، استان قم قهرمان شد و تیم های تهران و بوشهر دوم و سوم شدند.

در بخش بانوان :

در وزن 50- کیلوگرم : ناهید امیری (کرمانشاه) قهرمان شد و سمیرا یزدانی (یزد) دوم شد.

در وزن 55- کیلوگرم : عاطفه بعیات (خوزستان) اول شد و فاطمه خُمَر (گلستان) و گلی تقی زاده (خراسان شمالی) و رقیه نادری (مازندران) به ترتیب در مکان های دوم و سوم شدند.

در وزن 61- کیلوگرم : مهناز حسن زاده (خراسان رضوی) در جایگاه نخست ایستاد و فاطمه قلی زاده (مازندران) به مقام وومی این رقابت ها دست یافت.

در وزن 68- کیلوگرم : سارا ادریا (کهگیلویه و بویراحمد) اول شد و آرزو قادری (کرمانشاه) در مکان دوم ایستاد.

در رده بندی تیمی کرمانشاه قهرمان شد و استان های خوزستان و خراسان رضوی مکان های دوم و سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار