عضویت دانشگاه علمی کاربردی در اتحادیه قفقاز

رییس دانشگاه علمی کاربردی گفت: با عضویت این دانشگاه در اتحادیه دانشگاه های قفقاز تبادل علم و استاد و دانشجو تسهیل می یابد و این امر کمک بزرگی به بین المللی شدن دانشگاه ها می کند.

محمد اخباری رییس دانشگاه علمی کاربردی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوانبا اشاره به هدف سفرش به قرقیزستان اظهار داشت: این سفر با هدف افزایش سطح تعاملات با دانشگاه های خارج از کشور، بازدید از دانشگاه فنی قرقیزستان و امضای تفاهم نامه های مختلف علمی و پژوهشی انجام شده است.

وی ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی که در اتحادیه دانشگاه های قفقاز عضویت دارد به منظور شرکت در کنگره سالیانه اتحادیه دانشگاه‌های منطقه قفقاز ، سند عضویت دانشگاه جامع علمی کاربردی در اتحادیه دانشگاه‌های منطقه آسیای مرکزی را  به امضاء می رساند.

رییس دانشگاه علمی کاربردی یادآورشد: این اتحادیه با هدف ایجاد و تعمیق همکاری های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی میان کشورهای آسیای مرکزی از طریق همکاری‌های مشترک بین المللی دانشگاهی تاسیس شده تا زمینه های تبادل استاد و دانشجو سریع تر صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: در این سفر ضمن بازدید از شش دانشگاه از کشور ترکیه و قبرس  تفاهم نامه هایی مابین دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه‌های طرف مقابل منعقد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار