محمد نوربخش:

قصدخداحافظی ندارم/با قدرت در وزن 59 کیلو گرم کشتی می گیرم

عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت های جهانی 2013 گفت:پس از المپیک و برای حضور در رقابت های جهانی 2017 با قدرت در وزن نخست کشتی خواهم گرفت.

محمد نوربخش در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:در مدتی که مصدوم بودم برای کمک به کشتی گیران شهریاری و پدرم که شاگردان بسیاری را در رده های سنی مختلف دارد کنار او به اندازه خودم هدایت برخی فرنگی کاران را بر عهده داشتم که برای خیلی ها این موضوع تداعی شد که من از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم و به حرفه مربیگری روی آوردم.
وی تاکید کرد:به هیچ عنوان قصد خداحافظی از کشتی را ندارم چرا که متولد سال 1370 هستم و هنوز خیلی راه برای بازنشستگی باقی مانده در نتیجه با توجه به این که ترکیب تیم ملی برای حضور در المپیک ریو مشخص شده از سال آینده بر اساس فرآیند در رقابت های مختلف کشتی خواهم گرفت و جهت ملی پوش شدن در وزن نخست برای حضور در رقابت های جهانی 2017 با قدرت تلاش خواهم کرد.
نوربخش در ادامه عنوان کرد:شبانه روز هم تمرین می کنم و هم تمرین می دهم اتفاقاً از زمانی که به عنوان مربی کنار تشک می روم خیلی دیدم بازتر شده و در واقع این کار در راه رسیدن به هدفی که دارم خیلی تأثیر گذار است.
پسر ناصر نوربخش مربی سارنده کشتی فرنگی در مورد وضعیت حمید سوریان برای حضور در المپیک گفت:حمید سوریان نابغه کشتی جهان است و شک ندارم اگر اتفاق خاصی نیفتد و روز مسابقه شرایط فراهم باشد او می تواند دومین مدال طلایش را در المپیک کسب کند،در نهایت برای همه فرنگی کاران اعزامی به این مسابقات آروزی موفقیت دارم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار