همدان؛

مدیران و مسئولان نسبت به اقامه نماز حساس باشند

امام جمعه کبودراهنگ گفت: مدیران، مسئولان و آحاد مردم باید به نماز حساس باشند و در راستای اشاعه فرهنگ نماز کوشا باشند.

مدیران و مسئولان نسبت به اقامه نماز حساس باشند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت‌الاسلام یوسف روحانی در نشست شورای اقامه نماز شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اهمیت نماز در زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها و عواقب سبک شماری آن تصریح کرد: مدیران، مسئولان و آحاد مردم باید به نماز حساس باشند و در راستای اشاعه فرهنگ نماز کوشا باشند.


وی افزود: امید است که با تعامل مدیران، رهنمودها و هدایت اقامه نماز استان در ادامه کار خود موفق باشیم.

امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به حساسیت برگزاری نماز به ویژه نماز جماعت گفت: باید جلسه ویژه ای در امور فرهنگی و مذهبی غارعلیصدر با حضور مجتمع سیاحتی علیصدر، اداره تبلیغات، ناحیه مقاومت بسیج و فرمانداری در دفتر امام جمعه برگزار شود تا بتوانیم از این ظرفیت بزرگ برای اشاعه نماز استفاده کنیم.

وی ادامه داد: انتظار داریم که علیصدر در تأمین بخشی از هزینه های روحانی ما را یاری دهد تا یک روحانی توانمند و مسلط برای مجتمع در این مکان اسکان داده شود.

مهمترین راهکار اشاعه فرهنگ نماز، اقامه نماز است

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان کبودراهنگ نیز با اشاره به برگزاری سمینار کشوری نماز که در تهران برگزار شد اولویت های کار ستاد اقامه نماز شهرستان را در سال جاری ارائه دادند.

مهدی سعادتمند خواستار معرفی رابط نماز توسط اعضا شد و افزود: شیوه نامه های ترویج نماز نیز در سطوح مختلف در بین اعضای حاضر توزیع شد.

دبیر ستاد اقامه نماز کبودراهنگ هدف کلی ستاد اقامه نماز را اجرای سیاست های تشویقی، جریان سازی، آشناسازی و نیروسازی برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ نماز در جامعه عنوان کرد که مهمترین راهکار این امر نسخه الهی اقامه نماز است.

رضا عسگری مدیر آموزش و پرورش شهرستان کبورداهنگ نیز درخصوص برنامه های اجراشده در راستای ترویج نماز اظهار کرد: توزیع 5 هزار نسخه جزوه قرآنی نماز ، برگزاری نماز جماعت در مدارس، اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن و اجرای طرح درسهایی از قرآن در بین دانش آموزان از اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/ خ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.