تملک کامل انبار کارخانه کوکاکولا توسط شهرداری مشهد

شهردار مشهد گفت: با هدف تامین آرامش و آسایش ساکنان بولوار کوثر، پیروی پیگیری‌های چند ماهه ملک انبار کارخانه کوکاکولا(خوشگوار) با همکاری شهرداری مناطق 9 ، 2 و مقام قضایی به تملک شهرداری مشهد درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید صولت مرتضوی صبح امروز در حاشیه بازدید از انبار کارخانه کوکاکولا که جمعی از مدیران شهری حضور داشتند، افزود: در زمان احداث انبار کارخانه کوکاکولا با مرکز شهر و محدوده شهر فاصله زیادی داشت ولی با گذشت زمان کم کم این مکان به مرکزیت شهر و تجمعات مسکونی نزدیک شد و سبب سلب آسایش و آرامش مردم شده بود.

وی از تلاش 20 ساله برای جابه‌جایی این کارخانه در مدیریت‌های گذشته یاد کرد گفت: امروز شاهد هستیم با تفاهمات صورت گرفته، حق و حقوق مالک به صورت کامل پرداخت شده است و شهرداری مشهد ملک مورد نظر را تملک کرده که برنامه‌ریزی برای تدوین و مطالعه طرح آغاز می‌شود.

شهردار مشهد افزود: باید در تدوین طرح، قالب‌ها و کاربری‌های متنوع و متعدد خدماتی، فضای سبز، فرهنگی، اقتصادی، تجاری و... برای ملک سابق کارخانه کوکاکولا پیش‌بینی شود و در قالب بسته‌ای موضوعی، طرحی بزرگ و خدماتی به شهروندان اهدا شود.

مرتضوی گفت: از امروز ضایعات انبار کارخانه کوکاکولا جمع‌آوری می‌شود و از هفته‌های آینده طرح مصوب آن ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.