حمدی نژاد: منصوریان بخواهد، استقلالی می شوم

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: استقلال غیر مستقیم با من صحبت کرده و اگر منصوریان بخواهد، استقلالی می شوم.

وحید حمدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران در آستانه واگذاری این تیم بیان کرد: تمام بازیکنان تیم نفت در حال حاضر بلاتکلیف هستند. البته فکر می کنم پس از ارائه پاکت پیشنهادی خریداران باشگاه در چند روز آینده وضعیت این تیم مشخص شود.

وی افزود: امیدوارم در روزهای آتی تکلیف واگذاری یا هر اتفاقی دیگری که قرار است برای نفت بیفتد، معلوم شود چرا که با توجه به تکاپوی تمام تیم ها در فصل نقل و انتقالات زمان برای این تیم از دست رفته به نظر می رسد و این امر به ضرر نفت یا خریدار احتمالی است.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران در خصوص این که به نظر می رسد وزارت نفت تمایلی به فروش باشگاه ندارد و شاید امتیاز نفت را حفظ کند، بیان کرد: من در مورد این امر اطلاع چندانی ندارم. این موضوع با تصمیم اولیه وزارت نفت برای فروش باشگاه منافات دارد اما اگر چنین امری صحت داشته باشد به سود بازیکنان است و من خدا را شکر می کنم. با این حا بعید می دانم وزارت نفت قصدی برای حفظ باشگاه داشته باشد.

وی افزود: امیدورام هر تصمیمی که گرفته می شود به سود بازیکنان نفت باشد. تمام تیم های لیگ برتری به دنبال جذب بازیکنان تیم ما هستند. این امر نشان می دهد که نفتی ها در لیگ پانزدهم از لحاظ اخلاقی و فنی خود را اثبات کرده اند. به هر حال 100 درصد تکلیف ما مشخص می شود.

حمدی نژاد درباره قرارداد پیشنهادات خود گفت: قرارداد من با نفت به اتمام رسیده است. چند تیم مستقیم با خودم صحبت کرده اند و از استقلال تهران هم غیر مستقیم پیشنهادی دریافت کرده ام. به هر حال باید دید خدا چه می خواهد. عجله ای برای انتخاب تیم ندارم و بیشتر متظر مشخص شدن وضعیت باشگاه نفت و پرداخت مطالباتم هستم.

مدافع نفت درباره این که آیا با پیشنهاد علی رضا منصوریان برای حضور در استقلال موافقت خواهد کرد یا خیر، اظهار کرد: من با منصوریان رابطه خیلی خوبی دارم. از لحاظ فنی هم در زمان سرمربی گری منصوریان در نفت عملکرد خوبی داشتم اما شرایط بازی در استقلال با تیم های دیگر تفاوت دارد. در طول رقابت های لیگ برتر تمام تلاشم را به کار گرفتم که در پایان فصل پیشنهاد خوبی دریافت کنم. به هر حال اگر منصوریان از من درخواست حضور در استقلال را داشته باشد و شرایط برای حضورم در این تیم فراهم شود، تمام تلاش خودم را به کار می گیرم تا به خوبی جواب اعتماد وی را بدهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.