بنگاه اقتصادی كمیته فوتسال در رده سنی پایه/ بازی با احساس نوجوانان فوتسال به قیمت چندمیلیون

مسابقات لیگ جوانان و نوجوانان فوتسال در حالی قرعه كشی شد كه هر تیمی كه پول مسابقات را به حساب فدراسیون واریز كرد در قرعه كشی شركت داده شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  پس از وعده های چند ساله برای اغاز مسابقات رده سنی با سبك و سیاق جدید و به صورت لیگ منظم و حرفه ای، سرانجام برگزاری این مسابقات در دوره فعالیت كمیته كنونی فوتسال با همت جابری و هیات رییسه كلید خورده و از این بابت باید به مجموعه دست مریزاد بگوییم.
 
اما سیاست جذب سرمایه كه در سالهای اخیر با هدف افتتاح ساختمان كمیته فوتسال در دستور كار قرار گرفته در این مسابقات هم ادامه داشت كه به طرز ناعادلانه ای در انتخاب تیم ها نقش داشت.
در حالی كه قرار بود برندگان و صاحبین عناوین برتر مسابقات قبلی و قهرمانان استانها در این مسابقات حق شركت داشته باشند، دیدیم كه هر تیمی كه ورودی مسابقات را پرداخت كند مجوز بازی ها را بدون اتلاف وقت، با كمترین زحمت و هزینه ای دریافت كرد.
 
از یك سو برخی باشگاهها با تیمداری چند ساله در رده های سنی پایه، چند سال هزینه، زحمت، زمان و ... خود را صرف كرده اند اما در مراحل انتخابی در گام اخر كم اورده و نتوانستند در جمع تیم های برتر قرار گیرند و در مسابقات غایبند و در سوی دیگر هستند تیمهایی كه با پرداخت هزینه ورودی بدون تلاش خاصی با هزینه كمتر یك شبه به لیگ برتر! و دسته اول كشور رسیدند. تا حدی كه حاضرین نقل میكنند هر كسی با پول امد در قرعه كشی شركت كرد . رده سنی جوانان كه ١٦ تیم برتر را برای مسابقات اعلام كرده بودند مسابقات با حضور ٢٢ تیم برگزار می شود و نوجوانان یازده تیمی شانزده تایی می شود.
 
هرچند داشتن پول اولین لازمه تیمداری در هر رده سنی می باشد و تشكیل لیگ با تیمهای بی پول سودی برای فوتسال نخواهد داشت اما ادامه این روال در اینده ای نزدیك موجب دلسردی زحمتكشان فوتسال در رده های سنی خواهد شد كه عواقبی به مراتب سنگین تر از كسب درامد برای فوتسال خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار