زنجان؛

نسل جوان با اهمیت ترین سرمایه اجتماعی کشور محسوب می شوند

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: نسل جوان، ارزشمند ترین وبا اهمیت ترین سرمایه اجتماعی کشور محسوب می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ احمد غریوی در جمع منتخب جوانان موفق استان با اشاره به اهمیت حضور جوانان و استفاده از آنها در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: جوانان ما در تمامی عرصه های کشور نقش دارند.

وی افزود: چه در زمان جنگ تحمیلی که جوانان و نوجوانان به فرمان رهبر و امام خود برای نبرد به جبهه ها اعزام می شدند و تا مرز شهادت پیش می رفتند و چه امروز که بر علیه جبهه تهاجم فرهنگی دشمن مبارزه می کنند که باید از این نیروی عظیم به بهترین نحو استفاده شود.

وی گفت: نسل جوان، نسل پویای جامعه است و به همین دلیل ارزشمندترین سرمایه اجتماعی کشور محسوب می شوند .

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه همه موظفیم به نسل جوان اهمیت داده و از ظرفیت بسیار بالای آنها بهترین استفاده را بنماییم تصریح کرد: مشارکت نسل جوان در رویداد ها ی مهم با اهمیت و سرنوشت ساز خواهد بود

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان افزود: مسئولان در سال اقدام و عمل با جدیت فراوان به منظور رفع بیکاری در بین جوانان و ایجاد زمینه های اشتغال آنان وارد میدان شده اند.

وی یکی از بزرگترین مشکلات کشور در بحث اشتغال پایدار مخصوصا فارغ التحصیلان دانشگاهی را مشکل فرهنگ کار و مهارت آموزی دانست و گفت: اهمیت بخشی به مقوله فرهنگ کار و کارآفرینی و مهارت آموزی در زمینه اشتغال پایدار امری ضروری است وبایستی جوانان عزیز کشورمان به ارتقاء توانمندی خود در ورود به عرصه بازار کار اقدام نمایند.



انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.