کریمی:مطالبات من هنوز پرداخت نشده است

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت:با وجودی که 2هفته از پایان رقابت های لیگ برتر گذشته 90درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده ام.

حسین کریمی در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت  تیم سیاه جامگان در لیگ پانزدهم اظهار کرد: خدا را شاکرم که در شرایطی سخت ودرحالی که هیچ کس امیدی به بقای ما در لیگ برتر نداشت سهمیه استان خراسان را در لیگ برتر حفظ کردیم.
 
وی افزود:البته تلاش های فرهاد کاظمی و تدابیر کار ساز این مربی در بقای سیاه جامگان تاثیر زیادی داشت تیم ما از لحاظ امکانات با مشکلات زیادی روبرو بود اما غیرت بازیکنان و اعضای کادر فنی سبب شد در آخرین لحظات لیگ برتر به کمترین حق خود در این رقابت ها دست یابیم.
 
هافبک تیم سیاه جامگان درباره عملکرد خود در لیگ پانزدهم بیان کرد: خوشبختانه از عملکرد خودم  رضایت دارم ، اما نکته ناراحت کننده برای من بحث پرداخت نشدن مطالباتم است. تاکنون تنها 10درصد ازقراردادم را دریافت کرده ام.
 
کریمی درباره وضعیت خود در فصل بعد اضافه کرد:طبق نشستی که هفته آینده با مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان دارم تکلیفم برای فصل بعد مشخص می شود.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار