کرمان؛

طرحی با همه دستاوردهای امنیتی اش

فرمانده انتظامي استان کرمان در تشريح دستاورد هاي طرح چهار روزه ارتقا امنيت اجتماعي شهرستان كرمان گفت: پليس درراستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موفق به کشف سه و نيم تن مواد مخدر و 427 فقره سرقت و دستگیری 260 سارق شده است.

طرحی با همه دستاوردهای امنیتی اشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بني اسدي فر افزود: پليس كرمان با استفاده از نيروهاي مجرب در كلانتري ها و پاسگاه ها اين طرح را به مرحله اجرا درآورد.

وی خاطر نشان کرد : مأموران در اين طرح توانستند سه و نيم تن انواع مواد مخدر را كشف و 96 قاچاقچي مواد مخدر را دستگیر کنند.

وي تصریح کرد : مهم ترين عمليات انهدام باند هاي قاچاق مواد مخدر كشف 616 كيلوگرم ترياك در درگيري مسلحانه با قاچاقچيان در شهرستان انار بود كه دو قبضه سلاح غيرمجاز نيز از قاچاقچيان كشف شد.

وي مبارزه با سرقت را يكي از مهم ترين اهداف پليس در طرح ارتقا امنيت اجتماعي عنوان كرد و گفت: ماموران با اقدام دقيق اطلاعاتي و فني در اين چهار روز و 427 فقره سرقت را كشف و 260 سارق را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان تعداد خودرو هاي سرقتي كشف شده را 32 دستگاه ذكر كرد و گفت: 101 دستگاه موتورسيكلت نيز كشف و به صاحبان اصلي بازگردانده شد.

سردار بني اسدي فرافزود: در اين راستا 245 هزار نخ سيگار، 63 هزار ليتر سوخت و 540 كارتن لوازم يدكي دوچرخه كشف و دو قاچاقچي نيز دستگير شد.

این طرح در تمام پهنه استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: نظامی ، امنیت ، دستگیری ، کرمان ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار