کرمان؛

ساماندهی فروشندگان سموم کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه گفت: فروشندگان سموم کشاورزی شهرستان ارزوئیه ساماندهی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، وبنا به اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی ، حبیبی جلسه ساماندهی فروشندگان سموم کشاورزی شهرستان با حضور مسئولین فنی فروشگاههای سم و مدیرجهادکشاورزی و کارشناسان حفظ نباتات شهرستان برگزار گردید.

وی بیان داشت: از فروشندگان سم خواسته شد در رابطه با فروش و توصیه سموم به کشاورزان با حفظ نباتات مدیریت جهاد كشاورزی تعامل بیشتری داشته و با هماهنگی آنان اقدام به عرضه سم به کشاورزان نمایند و برای کنترل بهتر آفات و بیماریها و افزایش قدرت انتخاب کشاورزان ، سموم جدید و متنوع تری را وارد بازار نمایند .

حبیبی با توصیه به فروش سم با نسخه گیاهپزشکی افزود: با توجه به بروز پدیده مقاومت بین علفهای هرز مزارع گندم و نارضایتی کشاورزان از سموم قدیمی، ان شاء ا... در سال زراعی آینده سموم جدید و موثرتری توزیع می گردد.

در این نشست از مسئولین فنی فروشگاهها خواسته شد که در طی هر فصل زراعی مسئولین فنی لیست سموم موجود در فروشگاهها را به حفظ نباتات ارائه و فروشگاهها در فصل مبارزه ، سموم مورد نیاز کشاورزان را تامین و هرچه سریعتر نسبت به تمدید پروانه های صلاحیت فنی تاریخ گذشته اقدام نمایند .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار