شیری: خوشحال می شوم در استقلال با منصوریان کار کنم

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: روزهای خوبی با منصوریان در تیم ملی امید و نفت داشتم و خوشحال می شوم در استقلال هم با این مربی کار کنم.

شیری:  خوشحال می شوم در استقلال با منصوریان کار کنممهدی شیری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره وضعیت قرارداد خود با تیم فوتبال نفت تهران، اعلام کرد: پس از پایان لیگ برتر، قراردادم با نفت به پایان رسیده و برای دریافت مطالباتم منتظر مشخص شدن وضعیت باشگاه هستم.

وی افزود: تمام بازیکنان نفت کمتر از 50 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند اما طبق قولی که مسئولان باشگاه به ما داده اند، قرار است پس از فروش باشگاه مطالباتمان پرداخت شود چرا که تسویه حساب با بازیکنان و اعضای کادرفنی جزو شرط های واگذاری است.

وی درباره پیشنهاداتش بیان کرد: مانند سایر بازیکنان نفت که قراردادشان به پایان رسیده مشکلی برای جدایی از این تیم ندارم اما بازیکنانی که قراردادشان با نفت اعتبار دارد، باید منتظر فروش باشگاه بمانند و مجوز جدایی ندارند.

مدافع تیم نفت تهران درباره احتمال حضورش در استقلال پس از انتخاب علی رضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید این تیم اظهار کرد: من در تیم ملی امیدو نفت روزهای خوبی با منصوریان داشتم و اگر شرایط فراهم شود علاقه زیادی به ادامه همکاری با این مربی دارم. باید ببینیم در روزهای آتی چه اتفاقی می افتد. به هر حال با توجه به این که سابقه حضور در تیم های پایه استقلال را دارم، خوشحال می شوم بتوانم به این تیم برگردم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار