شهرکرد؛

حلقه گل خیرین سلامت بر گردن وزیر بهداشت +تصاویر

خیرین سلامت استان چهارمحال و بختیاری برای تقدیر از وزیر بهداشت، بر گردن وی حلقه گل آویختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در حاشیه آیین تجلیل از خیرین سلامت استان چهارمحال و بختیاری،‌ این خیرین برای تقدیر از تلاش های دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حلقه گل بر گردن وی آویختند.



استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری،‌ هم با دریافت حلقه گل از سوی خیرین سلامت، مورد تجلیل قرار گرفتند.

حلقه گل خیرین سلامت بر گردن وزیر بهداشت

حلقه گل خیرین سلامت بر گردن وزیر بهداشت

حلقه گل خیرین سلامت بر گردن وزیر بهداشت

همچنین در این آیین، از حمایت های وزیر بهداشت، دبیر مجمع خیرین سلامت کشور، استاندار و شهردار شهرکرد از پروژه های خیری نیز با اهدای تندیس قدردانی شد.

آئین تجلیل از خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، ‌استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی،‌ ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی، و خیرین فعال حوزه سلامت استان، در سالن ابن سینای شهرکرد برگزار شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به منظور بررسی و بازدید از طرح ها و پروژه های حوزه سلامت و بهداشت و درمان، به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.