اینستاگردی؛

گلایه شهاب مرادی از برخی تیتر ها /سوگل طهماسبی بازیگرِ ماه رمضانی شد/ سلفی سردار آزمون بعداز بازی با مقدونیه

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


اینستاگردی

مجید مظفری پستی منتشر کرد  و نوشت: "خنده از ته دل به خاطر موفقيت تيم ملي واليبال تبريك و خسته نباشيد به مردان افتخار آفرين سرزمينم"


اینستاگردی

حاج آقا مرادی در پست اینستاگرامی خود درباره مصاحبه اش با یکی از مجلات نوشت؛ "ديشب تصوير روي جلد شماره ١٠٤ مجله تماشاگران را در تلگرام ديدم.
خيلي از كانال هاي خبري هم بازنشر داده بودند من هم در كانالم منتشر كردم. تيتر را نپسنديدم و واژه "عشق ورزي" را دقيق تر ميدانم اما مگر بايد حتما همه چيز را من و شما بپسنديم؟! صبر مي كنم تا يكشنبه مجله بياد روي دكه، ميخرم و ميخوانم و زودتر قضاوت نمي كنم.
شما هم بعد از خواندن مصاحبه اگر نظري داشتيد اينجا بنويسيد.
.

پي_نوشت: برخي از مخاطبين محترم امروز از دكه مجله را خريده اند اگر دسترسي به دكه داريد بخريد و يا از سايت جار بخريد -سرچ كنيد ساده است- جسارته اما بهتره از عكس گرفتن از شماره جديد مجلات و روزنامه ي روز پرهيز كنيم تا حقوق ديگران حفظ بشه. 
التماس دعا
شهاب مرادي"


اینستاگردی

علی کریمی از جدیدترین تصویر خود در آخرین پست اینستاگرامی اش رونمایی کرد.


اینستاگردی

سوگل طهماسبی در آخرین پُست خود خبر از پخش کار جدید خود داد و نوشت: "سريال برادر 
هرشب ماه مبارك رمضان از شبكه ٢
كارگردان ؛جواد افشار 
پ،ن؛ چند روز ديگه تا پخش نمونده به زودي هر شب مهمون خونه هاتون هستيم"


اینستاگردی

کورش سلیمانی درباره گردش با دخترش نوشت: "گردش امروز عصر با نورچشممان، دخترجان، مهرآفرين خانم ... خداى مهربان همه ى كودكان زمين را به لطف خويش حامى و نگهدار باشد"


اینستاگردی

عارف لرستانی از سفرش به مسکو عکسی منتشر کرد و نوشت: "13 خرداد 95 بر سر مزار انتوان چخوف."


اینستاگردی

سردار آزمون نیز پس از بازی با مقدونیه سلفی ثبت کرد و به اشتراک گذاشت.











انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.