فصیحی:فدراسیون حقوق مربی ام را پرداخت نکرده است

دونده ملی پوش کشورمان از پرداخت نشدن حقوق مربی اش آن هم برای مدت سه سال انتقادکرد.

فرزانه فصیحی در گفت وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارکرد: در حال حاضر  تمرینات اختصاصی ام  را در اصفهان پیگیری می کنم تا  هفته آتی عازم رقابت های ارزروم ترکیه که یکی از مراحل گزینشی کسب سهمیه المپیک است اعزام شوم تا در آن مسابقات بتوانم سهمیه ورودی المپیک را کسب کنم.

وی ادامه داد:اگر موفق به کسب سهمیه المپیک بشوم تنها به این فکر می کنم که عملکرد خوبی در این مسابقات کنار بزرگان این رشته داشته باشم و بتوانم رکورد ملی ایران را در این رقابت ها جابجا کنم. اگر هم سهمیه المپیک را بدست نیاورم برای دیگر ورزشکاران رشته دوومیدانی در المپیک  آرزوی موفقیت می کنم.

فصیحی بیان کرد: بعد از مسابقات ارزروم قرار است، با دانشگاه آزاد در مسابقات لیگ برتر که بعد از اتمام ماه مبارک رمضان برگزار می شود شرکت کنم.

دونده ملی پوش کشورمان عنوان کرد: رئیس فدراسیون دوومیدانی تلاش و  زحمات بسیاری  می کشد تا این رشته مادر دوباره بتواند جایگاه از دست خود را در آسیا بدست آورد.
اما متاسفانه نزدیک به سه سال است که مربی اختصاصی من (رحمانی) حتی یک ریال هم از فدراسیون دوومیدانی حقوق دریافت نکرده است. مگر مربی من چه فرقی با دیگران مربیان دارد که نباید در این چند سال از طرف فدراسیون به وی حقوقی داده شود.

فصیحی در پایان اضافه کرد: امیدوارم کاروان دوومیدانی  ایران در المپیک ریو موفق باشند، بتوانند در این آوردگاه بزرگ ورزشی نتایج قابل قبولی برای میهن عزیزمان کسب کنند. هرچند احسان حدادی تنها دونده ایرانی است که شانس کسب مدال را در این رقابت‌ها آن هم به دلیل تجربیات گذشته اش از رویدادهای مختلف دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار