از ستاره‌های موسیقی چه خبر؟

در بسته «چه خبر از ستاره‌های موسیقی؟» این بار سراغ محمد علیزاده، محسن چاوشی، میثم ابراهیمی، و فرزاد فرزین رفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با پشت سر گذاشتن كنسرت هاي متعددي كه در اين يك ماه و در اقصي نقاط كشور برگزار شد در بسته چه خبر از موسيقي اين هفته به تازه ترين فعاليت هاي برخي از خوانندگان پرداخته ايم.
 
ميثم ابراهيمي

ابراهيمي خواننده تيتراژهاي «دردسرهاي عظيم ١و٢ » بعد از برگزاري كنسرت خود در تهران و منتشر كردن چند قطعه، اين روزها درگير توليد آلبوم و مراحل پاياني آن است كه هنوز هم نامي براي اين آلبوم در نظر گرفته است.
 
فرزاد فرزين
اين خواننده كه به تازگي آلبوم شش خود را منتشر كرده است در حال حاضر مشغول ساخت آلبوم جديد خود  مي باشد و قرار است كه قطعه اي ريتميك و شاد را هم براي تابستان منتشر كند.
 
محمد عليزاده
 
اين خواننده پاپ كشورمان كه در گذشته نيز سابقه خواندن در تيتراژهاي تلويزيوني را دارد امسال هم با تيتراژ سريال برادر مهمان خانه هاي مردم مي شود و هم اكنون در حال آماده سازي اين قطعه مي باشد.
 
محسن چاووشي  

چاووشي كه تا به الان مشغول ساخت قطعات سريال «شهرزاد» بود هم اكنون قرار است كه به زودي آلبوم «امير بي گزند» را منتشر كند اما هنوز زمان دقيقي را براي آن اعلام نكرده است.
 
 
علي زند وكيلي

علی زندوکیلی نيز خواننده تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی «پادری» ساخته محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی شد. موسیقی «پادری» توسط حمیدرضا صدری ساخته شده است و علی زند وکیلی خوانندگی تیتراژ این مجموعه را برعهده دارد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار