رشت؛

سرعت زیاد و محبوس شدن راننده جوان در پراید + تصاویر

سرعت زیاد خودروی سواری در بلوار شهدای گمنام رشت حادثه آفرید .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  مسئول روابط عمومی آتش نشانی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۰۰:۱۶ دقیقه بامداد امروز ۱۵ خرداد ۹۵ مبنی بر تصادف و محبوس شدن راننده در خودرو، بیدرنگ محمد صفرپور مسوول شیفت ستاد فرماندهی دو دستگاه خودروی اطفایی و نجات از ایستگاههای ۵و۹ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در بلوار شهدای گمنام اعزام کرد.

سرعت زیاد و محبوس شدن راننده جوان در پراید + تصاویر

موسوی فرمانده تیم نخست  آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یکدستگاه خودروی سواری پراید بعلت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو  به شدت با تیر چراغ برق میانه بلوار برخورد و موجب محبوس شدن راننده شد.

وی با بیان اینکه بلادرنگ نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدامات لازم توسط آتش نشانان صورت پذیرفت افزود: بواسطه مصدومیت و محبوس شدن راننده جوان، پس از برش درب خودرو به وسیله دستگاه نجات، سریعا راننده مصدوم که از ناحیه سر و گردن به شدت آسیب دیده بود را از داخل خودرو خارج و جهت انتقال به مراکز درمانی، تحویل عوامل اورژانس گردید.

سرعت زیاد و محبوس شدن راننده جوان در پراید + تصاویر

گفتنی است: آتش نشانان با توجه به ازدحام جمعیت، پس از انجام تمهیدات ایمنی در محل جهت پیشگیری از بروز حوادث احتمالی دیگر به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
پراید!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
مثلا کیسه هوا داشته :)) پراید :|