ایران در جایگاه سوم مسابقات کشتی فرنگی جوانان آسیا

تيم ملي كشتي فرنگي جوانان ایران با کسب 3 مدال طلا،یک نقره و یک برنز عنوان سوم رقابت هاي كشتي قهرماني جوانان آسيا در فيليپن را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات كشتي فرنگي جوانان قهرماني آسيا، كه از روز 13 خرداد ماه در شهر مانيل فيليپين آغاز شده بود، امروز (شنبه) به پايان رسيد و تيم ايران با كسب 3 مدال طلاي مهدي ابراهيمي، آرمان عليزاده و اميرحسين حسيني در اوزان 74، 84 و 96 كيلوگرم، يك نقره محمدرضا گرايي در وزن 60 كيلوگرم و يك برنز عليرضا نجاتي در وزن 50 كيلوگرم و با 55 امتياز به مقام سوم رسيد.
 
تيم هاي قرقيزستان با 65 و قزاقستان با 57 امتياز به ترتيب اول و دوم شدند.
 
در روز پاياني اين رقابت ها و در وزن 84 كيلوگرم آرمان عليزاده در دور اول كشتي گيري از قزاقستان را شكست داد. وي در دور دوم نيز حريف تاجيكستاني را شكست داد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. عليزاده در اين مرحله با نتيجه 8 بر صفر از سد حريف ازبكستاني گذشت و راهي ديدار فينال شد. عليزاده در ديدار فينال نيز از سد حريف قرقيزستاني گذشت و به مدال طلا رسيد.
 
در ساير اوزان رضا عباسي در وزن 55 و حسين اسدي در وزن 66 كيلوگرم نهم شدند و اميرمحمد حاجي پور در وزن 120 كيلوگرم نيز هفتم شد.  
رده بندي تيمي اين رقابت ها به شرح زير است:
 
1- قرقيزستان 65 امتياز 2- قزاقستان 57 امتياز 3- ايران 55 امتياز 4- ازبكستان  47 امتياز 5- كره جنوبي 46 امتياز 6- هند 45 امتياز  
 
تيم ايران سال گذشته نيز در مسابقات آسيايي ميانمار به عنوان سوم رسيده بود.
انتهای یپام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار